Obserwatorzy

środa, 31 października 2012

UPIORNY TWIST




Nadszedł wreszcie oczekiwany dzień strachów.
Maggie zaprasza na  imprezkę.



STRASZENIE  czas zacząć!

Przybywajcie wiedźmy i upiory! Duchy i wampiry!

       

W roli duchów: Gonia i Upiorna Krysia


W roli kryształowej kuli Julka.



 Białe damy: Katherina

 
i Krysia

 
Czas zapalić dyniowe latarnie.

Cukierki – albo psikus!
 


Krysia straszy na schodach i na drodze



Czas zatańczyć UPIORNEGO TWISTA
Tańczą: Pawełek i Karolinka
„Rankami zrywam się śliczny,
Liryczny i apetyczny.”





„Lecz gdy spłynie mrok wieczorny
Typem staję się upiornym”










„Przez upiorność tę, niestety,
Zniechęcają się kobiety.


Dniem kochają mnie po wierzchu”


„A rzucają mnie po zmierzchu”



Mam nadzieję, że trochę Was postraszyliśmy.

8 komentarzy:

  1. Krysia wystraszyła mnie na poważnie ;-) Świetny pomysł i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drodze? No to nóżka z gazu, ja to uwielbiam jazdę (na siedzeniu obok kierowcy oczywiście) tak do 80/h. Wtedy mogę oglądać świat.

      Usuń
  2. Ależ mnie rozbawiła ta fotka z fotoradaru, jakież to duchy osiągają prędkości ;D
    A Pawełka to mi trochę szkoda, choć w obu wcieleniach wygląda uroczo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne (i szybkie!) te Twoje upiory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. |Straszne towarzystwo, nie ma co. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz pomysły i świetnie je ilustrujesz :))) Jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim. Pawełek od jutra traci swą potworną moc i znowu obudzi się śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boję się Krysi :) Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń