Obserwatorzy

piątek, 5 czerwca 2020

BIAŁA CHUSTECZKA


                           Dziś chwalę się Fashinistas nr. 150.


           Mimo, że nie zbieram Barbie to wciąż do mnie trafiają z różnych okazji i nic nie pomagają zaklęcia, że wolałabym staruszkę. Tym razem dostałam łysą! Może kiedyś (dawno, dawno) chlapnęłam, że to ciekawy pomysł Mattela? No i mam. Dostała na imię Hannany. Ło matelko, już nie wiem skąd brać imiona dla następnych lalek. To usłyszałam w angielskim programie o poszukiwaniu domów. Właścicielka nawet była ciut podobna. Najpierw postanowiłam zafundować jej biała chusteczkę.



                           Potem ukradłam perukę Petrze.


              Zarówno peruka jak i chusteczka wydobyły urodę buzi Hannany.Podoba mi się też jej sukienka, tylko jest nieco krzywo uszyta. Za to materiał jest porządny, no i falbanki prawdziwe, a nie narysowane.


             Koleżanki ciepło przyjęły nowa lokatorkę.


               Ograbiona z peruki petra założyła biała chusteczkę i wtedy zauważyłam jej podobieństwo do Anny Dymnej z filmu Znachor.


 
 

 

22 komentarze:

  1. Ta Petra do podobna raczej do pekińczyka :P
    Rośnie oj rośnie Ci gromadka :D
    a tego BZA do zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat nie bez, ale mam też bez takiego koloru. :)

      Usuń
  2. A mnie się ta łysolka podoba taka jak jest, czyli łysa :D Ostrzę sobie na nią pazurki. Niech no tylko ją gdzieś dorwę, a będzie moja! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja już mówiłam, że niezła kolekcja Barbie jak na kogoś,kto ich nie zbiera? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ja mogę, ja ich nie zbieram, ale one chyba się uparły. ;)

      Usuń
  4. Wspaniały prezenty.:) Oj pozytywnie zazdroszczę. Tereniu gdzie udało Ci się zdobyć taką fajną perukę? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie zbieram współczesnych lalek, ta zwróciła moją uwagę. Nawet bez włosów jest bardzo ładna, a sukienkę ma cudną. Mam nadzieję, że kwiatowy wzorek ma po całości, a nie tylko z przodu :)
    PS. Ładnie by jej było w efektownym turbanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wypróbować turban. A sukienka cała, nie tylko przód ;)

      Usuń
  6. Kolekcja się powiększa:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększa, się powiększa, choć nie o te lalki, które bym chciała ;)Pozdrawiam serdecznie. ♥

      Usuń
    2. to trzymam kciuki za te chciejne!!!

      Usuń
  7. Śliczna ta panna. I sukienkę ma ładną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chusteczce lub peruce naprawdę ładnie wygląda :

      Usuń
  8. Podobieństwo Petry do Anny D. naprawdę spore! Barbioszka bez włosków ma wielki potencjał! Fajnie, że miałaś perukową Petrunię, to od razu wypróbowałaś wiga. Ładna z niej dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petra nie była perukowa. Włosy jej były w takim stanie, że tylko się ich pozbyć do końca. A, że nie umiem zrobić rerootu, zrobiłam flocka. Jak znalazłam w lumpku perukę to jej założyłam.

      Usuń
  9. Cudna <3 Nie widzialam jej u nas bo bym kupila

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonałe stylizacje! Kto by pomyślał... Panny jak żywe, a Petra w nakryciu głowy, to wykapana Anna Dymna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W peruce wygląda dużo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś mnie ta panna nie zachwyciła, ale po dołożeniu peruki przyciąga uwagę. Ma potencjał. :)

    OdpowiedzUsuń