Obserwatorzy

środa, 10 czerwca 2020

TANIA TANYA

            Od dawna nic mi się ciekawego nie trafiło w SH, aż do wczoraj. 
            Przytargałam takiego fajnego mena, chyba 15 punktów artykulacji. To Assassin Ezio od NECA, który już zmienił właścicielkę.


                                   A u mnie zostaje ta panna


Była tania, dałam 5 zł. Oczywiście golutka i w opłakanym stanie włosów.



                Miałam problem z identyfikacją. Ciałko jak u Diany i też tylko z napisem Made in China, głowa na kulce, różni się kolorem od ciała. 


           Oczy większe niż u Diany i inny wykrój ust.  Całe szczęście jest sporo ekspertów od kloników na fb. Za parę minut już wiedziałam, że to Tanya od Giochi Preziosi. Dzięki Aniu Strzechowska :) 
         Potem obowiązkowe SPA, niestety włosy trzeba było wyrównać i Tanya prezentuje się tak.



            Pozdrawiam serdecznie i następnym razem dalsza część prezentów.

19 komentarzy:

  1. Dziewuszka fajniutka, ma fajną buźkę, a i lal ciekawy :-) Panna po SPA wygląda jak nówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie kloniki i chętnie przygarniam, chętniej niż Barbie.

      Usuń
  2. men zaintrygował mnie na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się na tych grach nie znam, poszedł do Metki. :)

      Usuń
    2. ja też nie - kieruję się jeno
      urodą facetów - albo serducho
      drga jak szalone albo cisza...

      Usuń
  3. Fajne rzeczy Ci sie trafiły:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię konkurentki Barbie, są zwykle ciekawsze niż lalki Mattela. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Powiedziałabym, że to jeden z popularniejszych modeli barbiopodobnych. Fajną ma buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z obu zdobyczy bardzo bym się cieszyła :-) Czy ten pan siedzi na kaktusie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko stoi obok niego ;)Aż taka sadystka, to nie jestem ;)

      Usuń
  6. Tak jak Ci pisałam na facebooku Kochana - to jest firma NECA a nie Neco :) Przepraszam, że Cię poprawiam, ale to dość istotna informacja, może ktoś odkryje zalety tej firmy :) NECA to bardzo popularna firma robiąca przepiękne figurki z gier i filmów. Cena kompletnej figurki Ezio to ok. 90zł plus koszta wysyłki. Na ebayu widzę nawet droższe, ale figurki NECA najlepiej kupować w polskim sklepie internetowym "Aliensgroup". Jeśli takie figurki pojawiają się u Was w SH - to szczęka opada z zachwytu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz poprawię. Niestety na grach się nie znam i często nie wiem, czy jakaś figurka jest coś warta. Biorę jak mi się podoba i nie jest zepsuta. Kosztowała niecałe 9 zł i Metka przygarnęła, bo ona lubi lalkowych menów.

      Usuń
    2. Jakieś dwa dni po tym, jak tu napisałam, że "...ale figurki NECA najlepiej kupować w polskim sklepie internetowym "Aliensgroup"..." Sklep ogłosił upadłość... A istniał chyba już kilkanaście lat. Okazuje się, że najprawdopodobniej właściciel wykorzystał moment "pandemii" i zwiał za granicę. Powstała grupa na facebooku "Poszkodowani AliensGroup" gdzie setki ludzi pokazuje skany z zamówieniami na tysiące złotych! Ktoś zamówił jakąś figurkę za 7 tysięcy z terminem na luty 2021 r. Inna osoba pokazała skan zamówień na kwotę ponad 12 tysięcy. Wszyscy tam umawiają się na zbiorowy pozew... Jestem zszokowana! Taki sklep.. Taka reputacja. I nagle coś takiego! Więc cofam swoje słowa - nie polecam AliensGroup nikomu! Zresztą sklep już nie istnieje! A gdy pisałam powyższy komentarz - zajrzałam tam, ale nic mnie nie zainteresowało a nawet się zdziwiłam, że niemal wszystkie figurki mają status "na zamówienie"... Smutna to wiadomość dla kolekcjonerów figurek w Polsce...

      Usuń
  7. Facet fajny.
    Ale panna- zjawiskowa. Po SPA wygląda niemalże jak nówka- nieużywka. I do tego ślicznie ubrana.
    Gratuluję super zdobyczy, Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po spa Tanya już nie wyglada tanio. Ładna z niej panienka. Też lubię barbiowe kloniki - a najbardziej poszukiwanie informacji o nich i satysfakcję kiedy zagadkę uda się rozwiązać.
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobycze. Mi się już dawno nic w SH nie trafiło. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiedziawszy wojownik bardziej przyciągnął moją uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń