Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2023

HANIŚ MOJA HANIŚ

 

              Listonosz dzwoni do drzwi. W ręce trzyma paczuszkę. A od kogo ta paczuszka? Od Kamila, Kamil Leszczyński. A co w tej paczuszce? Nie co, tylko kto! To ja Hanisia! 
 

 
         Hanisia to malutka 12cm góralka spiska z kieleckiej Gromady.
 

            U mnie Hanisia odnalazła rodzinę. Mamę Ludwinę, 
 

 
                                 Tatę Walusia i brata Jędrusia. 
 

            Co prawda Hanisia i Ludwina góralki ze Spisza, a Waluś i Jędruś z Zakopanego, ale to niedaleko, a miłość góry przeleci. 
 

             A no góry, skąd ja wezmę teraz góry, kiedy nasze kociewskie to ledwie ponad 100 metrów mają? 
 

             Ale jak to w piosence "posadzili bace na kamieni kupę..." To i u mnie kupa kamieni się znalazła. Hej!
 

P.S. Jędruś kupiony na giełdzie w Pruszczu, a Hanisia to prezent. Mam nadzieję, że uda się post zamieścić. Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają.

9 komentarzy:

  1. Wspaniała rodzinka:))))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka urocza rodzinka! I rzecz można - w komplecie. Cieszę się z Tobą. Pamiętam te laleczki że świata mego wczesnego dzieciństwa. Z całkiem innego świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała rodzinka. Pozdrawiam Sówko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną rodzinkę udało Ci się stworzyć! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze . Szara Sowa

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam te lalki- kiedyś miałam Krakowiankę- niestety, mimo poszukiwań, nie udało mi się jej odnaleźć

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka urocza rodzinka powstała. Aż miło popatrzeć. A I góry odpowiednie dla takich górali.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń