Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2022

NIE ZAPOMNIJ O MNIE

             Niezupełnie zapomniałam, ale nie zdążyłam wrzucić posta wczoraj. A wczoraj był

                 DZIEŃ POLSKIEJ NIEZAPOMINAJKI 


               Wszyscy mieszkańcy Baszty Szarej Sowy na Wichrowym Wzgórzu ślą Wam serdeczne pozdrowienia i wyrazy pamięci.

            A szczególnie sama Szara Sowa. :) Cieszą mnie ogromnie każde odwiedziny mojego bloga, a jeszcze bardziej komentarze. Nawet jeśli to tylko uśmiechnięta buźka :).  

 

             Maleńka Fifi Niezapominajka macha do Was obiema rączkami. A paolki zrywają bukiety niezapominajek.


 



20 komentarzy:

  1. Jejku, ja pamiętam Fifi, moja córka ją tak lubiła! A paolki niech nie zrywają wszystkich, na pewno inne lalki też by chciały parę kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fifi jest bardzo uroczą niezapominajką. A Paolki cudnie wyglądają na tej łące. Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fifi dziękuje. Lubię to maleństwo, bajka była bardzo fajna. :)

      Usuń
  3. :) Niezapominajki to jedne z moich ulubionych kwiatków. I są od razu w lalkowej skali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta skala bardzo mi odpowiada ;) latem mogę wstawić do wazoników w domku dla lalek prawdziwe kwiatki :)

      Usuń
  4. Fifi wygląda przeuroczo. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, a sposób szczególny Szarą Sówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. przesyłam MOOOC niezapominajkowych uśmiechów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajki, to oprócz szafirków i sasanek - kwiaty mojego najwcześniejszego dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze kwiaty z którymi się w życiu zetknęłam to róże. Moja ciocia stroiła nimi mój wózek .

      Usuń
  7. Radości moc życzę Teresko. Tyle rzeczy się jednak udaje :-) Jeżdżę teraz do wujka na działkę trochę pomagam. Pieliłam , wszędzie są kępki niezapominajek, wujek mówi wyrywaj, ale jakoś nie mogłam i mówię, niech zostaną, one takie piękne . Wujek tylko się uśmiał. Innym razem takie żółte kwiatki rosły. Pytam:to ziele, wyrywać. A on mówi: no ziele, ale ładne, niech rośnie po kątach. Hehe tacy z nas gospodarze. Pozdrawiam serdecznie. Wyjeżdżam do siostry, miłych wakacji i Tobie życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanych wakacji. Dużo słońca i ciepłego morza. :)

      Usuń
  8. A nasze niezapominajki zostały skoszone. Niezbyt mi się to podoba, ale nie o wszystkim mogę decydować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu. Szkoda. Mój M jak kosi to zostawia łany kwiatów. Kiedyś mieliśmy trawnik, teraz to prawdziwa łąka.

      Usuń
  9. Niezapominajki to cudne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 100% pisałam pod tym postem, nie wiem co jest grane - moje komentarze znikają. :(

    Piękne niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń