Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2022

BELLATRIX LESTRANGE

            Wreszcie ją mam! Dziś przywiozłam do domu. Moja Bellatrix.


          Przy rozpakowywaniu złościły mnie te wszystkie mocowania, bo chciałam co prędzej mieć ją w ręku. A z drugiej strony nie uszkodzić kartonika, bo się przyda na zrobienie gadżetów.

 


Drżałam, czy wszystko jest na swoim miejscu, ale chyba tak.


 

                       Na początek na szybko kilka zdjęć.


                                         Gościnnie u Angeli.


           Niestety to nie ta skala. Wygląda jak olbrzymka. Następne na bardziej neutralnym tle.


 

               Potem Bellatrix chciała się odświeżyć. Najpierw za pomocą różdżki.


           Potem zauważyła moje przybory na toaletce i zupełnie o różdżce zapomniała.



 



 

           Czy też ją macie? Jakie macie wrażenia? Sama lalka bardzo mi się podoba, zwłaszcza wyrazista twarz. (Trochę kusi do przemalowania ust.) Natomiast ubranko już nie koniecznie, tak jak i buty. Robią wrażenie za dużych i niezgrabnych. Bedą oczywiście następne sesje , także w cywilnych ciuszkach. No i chyba muszę jej zmyć głowę, bo loki się nieco kleją.

23 komentarze:

  1. Felicidades, se te ve muy feliz y emocionada con tu nueva muñeca. Yo no te puedo dar mi opinión , pues justo ese estilo de muñecas no me van. Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por tu comentario, me gustan mucho los libros sobre Harry Potter. Por eso quería esta muñeca. Besos. :)

      Usuń
  2. So Beautiful doll! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for visiting my blog and nice comment. :)

      Usuń
  3. To wyjątkowo udana panna od Mattela. Ma świetną twarz, super włosy, a i ubranie bardzo mi się podoba. Ale u mnie jeszcze nie zamieszkała. Czy sprowadzi się? Nie wiem, okaże się w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kontakt z lalką. Bardzo podobała mi się u innych. Bardziej w stylizacjach właścicielek np. Kamelii, niż oryginalnych ciuszkach. Czy było warto, to dopiero się przekonam.

      Usuń
  4. Ja też dziś dostałam swoją Bellatrix! I też jestem zachwycona. Piękna ma twarz, zdjęcia wychodzą super praktycznie w każdym świetle. Zdziwiłam się tylko, że Twoja ma klejące się włosy,może mojej zapomnieli posmarować!
    Ubranie mi się podoba, ale raczej w nim nie zostanie, buty mogłyby być gdyby nie te czuby... No to nacieszamy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ją masz. Mnie się też te buty nie podobają przez czuby. Stopa wydaje się w nich dwa razy większa.Chciałam zmienić obuwie, ale jedyne co jej z moich zasobów pasuje to klapki. Włosy maja chyba trochę lakieru.

      Usuń
  5. Wspaniala lalka, gratuluje, Sowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobala mi sie w wersji chrzestnej Kopciuszka
    jednak Bella powala bez litosci!
    choc fajna bylaby siostrzana sesja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji Bella podoba mi się bardziej. :)

      Usuń
    2. Mnie teeez, nawet mam wrazenie, ze Bella to postac pozytywna, zas Chrzestna...ta zla, beszczelnie smiejaca sie nam w twarz z naszej latwowiernosci - ale moze to ta drapiezna szminka, Bella ma lagodny makijaz...

      Usuń
  7. Widzę że i ty "zachorowałaś" na Bellatrix :) Też ją mam, dostałam od chłopa na Walentynki i muszę powiedzieć że jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój zachwyt nad tą lalką dobrze znasz, więc nie będę się tu powtarzać. ;)
    A mi się buty podobają. W sumie to są proporcjonalne, tylko my jesteśmy przyzwyczajeni do tych mikro stópek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No stopy to ona ma raczej duże, a buty są jeszcze większe.

      Usuń
  9. Nie mam i nie planuję. Obecnie jest w każdej lodówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bałam się obudzić za rok, jak będzie nie do zdobycia. Raczej nie spodoba się dzieciakom, a miłośnicy Harrego Pottera czy kolekcjonerzy nie będą się chcieli z rozstawać.

      Usuń
  10. Od pierwszego wejrzenia doceniłam piękno tej lalki i jej podobieństwo do oryginału. Mimo tego ma ogromny uniwersalny potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  11. สล็อต เกมออนไน์รูปแบบใหม่ที่สามารถสร้างรายได้ ได้จริง !! ambbet.game เราบริการเกมสล็อตออนไลน์ ศูนย์รวมเกมสล็อต เว็บหลัก เว็บตรงไม่ผ่านเอเย่นต์ มีเกมสล็อตให้เลือกเล่นอย่างจุใจ สล็อตลิขสิทธิ์เเท้ เเจ๊คพอตเเตกง่าย เเตกหนักที่สุด ให้ผลตอบเเทนสูง เล่นง่ายได้เงินจริง 100% สิ่งอพนวยความสะดวกครบครัน เว็บเดียวจบครบทุกบริการ !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest. Ładniejsza niż orginał. ;)

    OdpowiedzUsuń