Obserwatorzy

poniedziałek, 30 maja 2022

URODZINOWA NIESPODZIANKA

       Moja urodzinowa niespodzianka od Metki i J.D. ma 32 cm wzrostu, czarne włosy, brązowe oczy i "mocną opaleniznę". 

      Śliczną sukienkę, futrzane bolerko, białe rajstopki i buciki, opaskę i  coś w rodzaju torebki z lusterkiem i szczotką w środku.

      Czy ktoś się już domyślił? Jeśli nie, to taka podpowiedź.


       Moje śliczności od Paola Reina. Ma mold Nora, ale u mnie będzie nosić imię Hally.


          Jest przeurocza. Oczywiście musiałam jej zrobić małą sesję w ogrodzie, ale potrzebowaliśmy stojaka, bo wiało.

 

                       Torebeczka przedstawia się z bliska tak. Nawet butki są sygnowane na podeszwach napisem Paola Reina.


 


           Było bardzo słonecznie, więc chętnie zdjęła futerko.


                            Od razu zaprzyjaźniła się z Carlą.


 Hally to moja czwarta Paola Reina. Pierwsza nówka. Mam jeszcze trzy.

                        Paolka, znaleziona w SH golutka.


             Nicoleta, również z SH, z zamykanymi oczkami.


                                 Carla z Giełdy w Pruszczu.



          A tak prezentują się wszystkie moje dziewczynki na wiosennym spacerze.



            Sukienki fioletowa i miętowa oraz butki do nich, to dzieło Marzenki Malickiej ( Dłubaniny lalkowe). 


        Bardzo dziękuję dziewczyny, za prezent niespodziankę.

                                                          ♥♥♥



 

20 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dostałaś Sówko. Życzę Ci wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent śliczny:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego życzę:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny prezent dostałaś! <3 wszystkiego najlepszego !
    Wszystkie paolki masz cudowne , kusisz ...akurat wczoraj przeglądałam paolki na amazonie ,oparłam się pokusie, zaglądam do Ciebie ...a tu Paolka..wszędzie tylko pokusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Paolki to najładniejsze współczesne lalki. Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  4. Muchas felicidades . El regalo fantástico ,ya tienes una colección preciosa de Paula Reina ; disfrútala . Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Te laleczki sa urocze, tylko te ceny:) wiec gratuluje zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cenie prezentu, wiadomo - nie rozmawia się. Pozostałe moje lalki kosztowały: Paolka około 10 zł, Carla, 10 zł, Nicoleta 6zł.

      Usuń
  6. Piękne wszystkie! Nigdy nie miałam możliwości takich trzymać w rękach- jednak zachwycam się ich subtelnym pięknem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne, gdyby jeszcze miały artykulację .

      Usuń
  7. słodkości! gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że stadko paolek Ci rośnie. Nie dziwię się, bo to naprawdę urocze laluszki.
    Wszystkiego najlepszego raz jeszcze, Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niespodziewanie dla mnie mam już cztery, ale jakby zapukała do drzwi ruda i Azjatka, to bym nie wygoniła ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ich ubranka są ładne i porządnie uszyte. Mnie bardzo się podobają buciki. Nawet są sygnowane.

      Usuń
  10. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę bardzo! Cieszymy się, że się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń