Obserwatorzy

poniedziałek, 25 kwietnia 2022

BĘDZIE ZABAWA

           Będzie się działo. Jak to zwykle, gdy na giełdzie trafi się godny lalkowy łup. Bedzie mycie, pranie, czesanie. Tym razem także klejenie i naciąganie nowych gumek.

Łup 1. 

Ken Ryan. Po opraniu i kąpaniu pojedzie do Metki.

Łup 2.

 Paola Reina. Zostanie oczywiście ze swoimi dwiema siostrami u mnie. Trzeba umyć, uczesać, ubrać przyzwoicie. No i wyleczyć "skaleczenie" na nóżce. "Krwi" pozbywamy się za pomocą słonka i  Benzacne oczywiście.


 


 Łup 3.  

Inge, Schildkröte. Wymaga sporo pracy. Klejenie głowy i nogi, czyszczenie. Naciągnięcie nowych gumek.  Odnowienie sukienki, bo chyba jest oryginalna. Inge ma szklane, brązowe oczy i jest z celuloidu. Ma 49 cm. 


        Sukienka jest bawełniana ze szklanymi guzikami z przodu i z masy perłowej z tyłu. Dlatego myślę, że może jest z lat 40tych.


         Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają.

17 komentarzy:

  1. Super łupy.:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne łupy:)))najbardziej podoba mi się trzecia :)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantástica adquisición, Inge una joya , es preciosa y su vestido después de limpio estará preciosa.besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegra que te guste Inge. El vestido ya está renovado, ahora tengo que pegar las grietas. Abrazos.

      Usuń
  4. Cudowne łupy! Też bym chciała kiedyś Paolkę trafić, chociaż z drugiej strony nie wiem czy to dobry pomysł że względu na stosunek jej wielkości do wielkości mojego mieszkania ;) barbiowate łatwiej upchnąć ;) Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest trochę większa. Mam już trzy, ale tak mnie zaczarowały, że i następnej bym nie odpuściła. Zwłaszcza za taka cenę ;)

      Usuń
  5. Niesamowite fanty, gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowo, zerknij, prosze, do przedostatniego posta - czeka tam fotks tylko dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na mysli post o Kiki

      Usuń
    2. Ta kreska to usta? A ja myślałam, że część nosa. :)

      Usuń
    3. ..ano właśnie... tak bywa w świecie anime/mangi

      Usuń
  7. WOW! Niezłe łupy, zwłaszcza ta ostatnia. Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie łupy to ja rozumiem. ;)

    OdpowiedzUsuń