Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2016

CUDOWNA MARYŚKA I SPÓŁKA




         W sobotę wybrałam się na targowisko. Od czterech tygodni pierwszy raz udało mi się trafić lalki, co prawda dwie tylko. Dziś chcę Wam zaprezentować malutką , ale śliczną panienkę od TY Inc.  Marvelous Mariah czyli cudowną Maryśkę.


         Miała wszystko jak trzeba, po za pieskiem. Miała, bo – buty są wmoldowane, a ubranka choć z materiału nie da się zdjąć. Przez buty nogawki spodni nie przechodzą. Kąpała się w ubraniu – oszczędność na praniu. ( Tak na obozach robili moi koledzy).


         Na podeszwie bucika ma sygnaturę TY w serduszku.


Pochodzi z kolekcji Li’l Ones. Ale od początku.
         TY Inc. to międzynarodowa firma założona przez Ty Warnera w 1986 r. Czyli w tym roku obchodzą 30 lecie. Na początku produkowali klasyczne pluszaki. W 1993 wypuścili znaną na świecie kolekcję Beanie Babies.  W 2007 r. powstała kolekcja TY Girlz,  12 calowych lalek – pluszaków. W 2010 wypuszczono na rynek amerykański i brytyjski 4,5 calowe miniaturki TY Girlz pod nazwą Li’l Ones. Najpierw laleczek było 6, potem liczba wzrosła do 14. Każda laleczka w różowym pudełku miała pupila. 


      Niektóre lalki w UK miały zmienione imiona, jak np. moja Mariah na Megan. Od 2011 r. laleczki trafiły też na rynek niemiecki, też ze zmienionymi imionami.  



         Li’l Ones mają szczuplejsze ciałka niż Kelly, ale są bardziej proporcjonalne.
         Moja Maryśka od razu po wyschnięciu zażyczyła sobie zwiedzić ogród. Sama! Koniecznie muszę znaleźć jej odpowiedniego pieska.


 Niektóre zdjęcia zapożyczone z tycollector.com

18 komentarzy:

  1. Bardzo uane znalezisko! Jaka samodzielna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Zocha - samocha to jest Maryśka -samośka.

      Usuń
  2. Ale fajna ! Takiej jeszcze nie widziałam :) Marysia ma figla w oczkach to i niea dziwne, ze radzi sobie sama bardzo dobrze i ma swoje zdanie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kiedyś postanowiłam, że nie będę zbierać takich laleczek, ale jak widzę to wymiękam.

      Usuń
  4. ale fajne dziewczątka - wprost jak kolonijna
    grupka psiapsiółek :) Marysia przesłodka -
    coś czuję, że już zwołuje ekipę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko przygarnięciu reszty ekipy, w końcu jest ich tylko czternaście.

      Usuń
  5. Jest słodka musisz koniecznie zdobyć dla niej odpowiedniego pieska aby nie czuła się samotna do czasu, aż zdobędziesz następną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszperać w zasobach, pewnie się jakiś odpowiedni wielkością znajdzie. :)

      Usuń
  6. Ale masz farta. Ja na targowiskach jeszcze nigdy nic nie upolowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba zmienić targowisko? Ja po za tym w Starogardzie, zaglądam też na targowisko w Elblągu i kilka ciekawych lalek udało mi się tam znaleźć. Jednak najlepszym źródłem są SH, tylko , że u nas ciągle jakieś zamykają.

      Usuń
    2. U mnie to w Sh trudno o lalki a jak już są to drogie.

      Usuń
  7. Fajna ta Mała... ja pewnie też bym nie zdołała jej zostawić na targu czy w SH, gdybym ją tam spotkała. Koniecznie jej musisz sprawić pupila :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy wziąć jakiegokolwiek czy szukać oryginalnego.

      Usuń
  8. Mam dwie z tej serii, ale też niestety bez zwierząt...
    Mulatki zazdroszczę Ci gorąco! Jejku, jakbym taką chciała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy zwierzątka są sygnowane. Dzisiaj widziałam maleńką Hello Kity, ale bez sygnatury i nie pamiętałam jak wyglądała ta od Li'l.

      Usuń
  9. Ale słodka! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń