Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2019

IDĄC ZA CIOSEM

            Lalki jak magnes, przyciągają się. Wrzucam króciutką notkę z wczorajszego zakupu. Jeszcze rano sprawdzałam, czy to nie był sen. Wchodzę do SH, skrzynia pełna po brzegi, bo i cena spora. Odrzucam dużego misia i widzę nogę w znajomych rajtkach! Pamelka? Czyżby! O rety! W dodatku ma brązowe włosy!. A tuż obok. Uszczypnijcie mnie - druga. Też brunetka, tylko w innym kolorze ubranka. Jedna żółta druga różowa. Butów tylko brak.



         
               Dalej szperam, są włosy, brązowe, Betty? Nie. Na głowce napis BRIGHT DOLL. Co to? Nie znam.  Może ktoś z Was wie? W necie nic nie znalazłam. Ubranko bardzo dobrej jakości, tylko znów bez butów.


           No to przeszukałam już dokładnie całą skrzynię. Butów nie znalazłam, ale znalazłam Pana Lisa z bajki Piaskowy Dziadek.





                             A tak prezentuje się cały łup.


          Lalki czeka SPA, Pan Lis już umyty i pachnący. Szkoda, że na dwie Pamelki mam tylko jeden bucik. ;) Która z nich jest Kopciuszkiem? Sprawdzimy :)

38 komentarzy:

  1. Brak mi słów! Pamelki!! i to brązowowłose i baleriny w jednym! Zazdroszczę bardzo, bardzo!! I Gratuluję, cieszę się, że trafiły właśnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, tym bardziej, że jedną uszczęśliwię Metkę :)

      Usuń
  2. Farciara <3
    w niedzielę miałam w ręce też Pamelkę (jedną) i zostawiłam ją bo nie miała łapek od łokcia w dół :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyła mi się Pamelka, też miałam takie sytuacje - albo bez ręki, albo bez nogi. Ale dwie brunetki to cud. Metka skakała z radości, bo ma tylko dwie blondynki.W dzieciństwie miała balerinę w niebieskim ubranku, ale oddała chrześniaczce.

      Usuń
  3. Gartuluję i zielenieję z zazdrości! Pamelki i to z buzią Sindy, wow! Balerinki są chyba najładniejszymi i najwdzięczniejszymi z Pamelek. Czy dobrze widzę, że ta Bright Doll też ma ciekawą artykulację?
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bright ma ruchome łokcie, kolanka i stopy, a w pasie jak wszystkie z tego okresu, łepek na kulkę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Miało być gratuluję, znowu się pospieszyłam z publikacją:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Pamelki a Twoje mają śliczne pysiałki :) Gratuluję tak rzadkich łupów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Tereniu i przyznam się, że w pozytywny sposób zazdroszczę wspaniałych zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamelki, tak popularne, niestety mają potężną wadę. Kołeczki trzymające stawy wylatują i części rąk i nóg się gubią. Dlatego ich tak mało.

      Usuń
  7. Super zakupy Ci się udały:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz ostatnio szczęście mi sprzyja. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ależ łup, no oczom ciężko uwierzyć. Takie skarby w SH... Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to w takim SH, w którym przedtem co najwyżej pluszaki bywały. W dodatku to był już 3 dzień sprzedaży. Już się szykuję na następną dostawę. :)

      Usuń
  9. Pamelki <3 Miałam dwie białowłose w dzieciństwie. Zawsze mi się brunetki podobały, ale w okolicznych sklepach ich nie było. Gratulacje mega łupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka miała balerinę w niebieskim ubranku, ale nie pamiętam jakie miała włosy. Łup zacny, szkoda, że nikt nie wie kim jest Bright.

      Usuń
  10. Gratulacje! Boski łup! W takich rajtkach można Sindy baletnicę spotkać hyhyhy tylko większe sporo dziewczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sindy miała takie same rajstopki?Nie pamiętałam. A wiesz, zastanawiam się. Pamela na pudełku miała napis Simba, a na plecach Ocean Toys, na jednych pudełkach jest sama Pamela , a na innych Pamela Love. O co tu chodzi?

      Usuń
  11. te siateczkowe rajstopki mnie rozczulają najbardziej -
    i u sindusiowych i u pamelkowych kruszynek - jeszcze
    w łapkach nie miałam - ale oczywiście jak bym spotkała
    na przysłowiowym kocyku - łapałabym w locie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak o kocykach mowa, to ten łup był chyba nagrodą pocieszenia, za nieudany wypad na "kocyki" w piątek. Deszcz sprawił, że o 10.30 sprzedawcy się zwinęli i było po targu :(

      Usuń
  12. To laleczki Sarah Louise, mam na myśli te ballerinki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Pamelki? Pliss napisz coś więcej. Byłyśmy przekonane, że to Pamela. Ale na pleckach nie ma Simba tylko Ocean Toys. W necie widziałam takie w pudełkach z napisem Pamela.

      Usuń
  13. Były jeszcze Little Susany i Judy, bardzo podobne, też z Sindusiowymi buziaczkami i też balerinki.
    Chyba najwięcej wiedziała o tych maluchach Shi4, ale jej blog zniknął z sieci:(
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ugotowana. Dotąd myślałam, że Pamela. ???

      Usuń
    2. Były też laleczki SISO, które nazywały się po prostu Ballerina. Sygnaturkę Simby mają tylko nowsze Pamelki, ale one mają inne buźki. Starsze są sygnowane Ocean Toys, nawet jeśli są od Simby.

      Usuń
    3. To się zupełnie pogubiłam, bo znalazłam w sieci zdjęcie w pudełku. Napis Little Ballerina, a na dole Ocean Toys. Sarah Luise są chyba tylko sygnowane Hong Kong. Są jeszcze Pamela bez Love i bez nazwy Simba.

      Usuń
    4. Tak, w kwestii Pamelek i im podobnych jest spore zamieszanie.

      Usuń
    5. Skonsultowałam sprawę ze znawczynią i wygląda na to, że jedna firma robiła i pakowała w pudełka wedle zamówienia. Jak te nasze proszki do prania ;)

      Usuń
  14. A sukienka, która nosi Bright jest od lalki Lundby - Pretty Petra.
    Zupełnie przez przypadek zobaczyłam dziś taką na ebayu (Petra była w pudełku, więc chyba nie ma możliwości pomyłki).
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Mnie się wydawało, że tę sukienkę już gdzieś widziałam. Towar sądząc po lisku był z Niemiec, więc sukienka od Petry ma swoje uzasadnienie :)

      Usuń
  15. Pierwsze Pamelki miały mold Sindy i były ubrane w stroje do baletu. Produkowała je firma SISO. Możliwe, że Twoje właśnie takie są. Wkleję Ci to co napisała na forum o nich Jola:

    "...lalki Pamela są w pełni artykułowane i mają ok 17 cm wysokości i były produkowane od lat 70 najpierw przez firmę Siso jako bezimienne Balleriny, a od 1982 roku przez Simbę jako Pamela a potem Pamela Love. W sprzedaży były do końca lat 90-tych. Później zostały zastąpione przez Laure Little..."

    Mam nadzieję, że trochę Ci to rozjaśni sytuację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś znalazłam Pamelkę w balowej sukni z moldem Sindy i o ile pamiętam miała na plecach sygnaturę Ocean Toys- okazało się, że to Little Susana. Na starym komputerze miałam zdjęcia z pudełek bo katalogów nie dodawano do lalek.. niestety wszystko przepadło a i co z przykrością odkryłam nie ma też blogów Joli! Szkoda takiej skarbnicy wiedzy!

    A i jeszcze dodam, że Pamelki posiadały 4 różne rodzaje moldów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamelkę z brązowymi włosami miałam jako dziecko...I poszła w świat...
    Fajne łupy. Masz dużo szczęścia Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały łup! Właśnie taką Pamelkę miałam w dzieciństwie. Tylko, że blondynkę i w niebieskim stroju. :)

    OdpowiedzUsuń