Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2019

MAJTECZKI W KROPECZKI

         To jest post majtkowy! Nie discopolo!
         A majteczki były czerwone w białe groszki, od stroju kąpielowego. Zobaczyłam je w skrzyni z dziecinnymi ciuszkami i od razu zobaczyłam w nich potencjał.  A właściwie w falbankach.  I tak powstały stroje na kilka lalek. I to zaledwie z połowy tylnej.


                   Jak widzicie na ciuszki załapały się: 

                                                   Paolka





                                                  Barbie 




                                                     Lottie





                            i hybrydka mini Blythe Felicity


A skoro już przy majtkach jesteśmy, to nadal przygotowuję się do sesji basenowej i powstały dwa stroje kąpielowe.  Dla Barbie i Juniora.




       Spodenki przyozdobiłam paskiem w kolorze jej stroju.




       Teraz stroje do siebie pasują, tylko lalki różni wiek ;) 

 

23 komentarze:

  1. Tereniu normalnie szczęka opada <3
    Kropeczki wymiatają <3 a na sesję basenową czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz moje lenistwo wyszukuje gotowce. I ja się nie napracuję i ciuszki wyglądają całkiem ładnie ;)

      Usuń
  2. Wow Tereniu... zaszalałaś. Twoje lale mają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja umiem tak zrobić, żeby się nie narobić ;)

      Usuń
  3. kropeczki zawsze są na czasie
    ale tym razem CZADU daje kpl
    zakochanej modeLOVEj parki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maja ubranka. Nawet Ken niczego sobie wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Junior musiał koniecznie mieć kąpielówki na basen :)

      Usuń
  5. Groszkowe kreacje bardzo udane. Zachwycają mnie spodenki Kena - bardzo, jakby to ująć, realistyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spodenkach też wykorzystałam gotowce. Fragment materiału z gumką i ramiączko od bluzki z klamerką. Wystarczyło zszyć . :)

      Usuń
  6. Urocze ubranka zrobiłaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miłe słowa. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Super stroje wyszły :) Nie ma to jak dostrzec potencjał w "gaciach" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wypatruję w lumpkach ciuszków, z których się da coś łatwo zrobić. :)

      Usuń
  8. Super ciuchy, najbardziej podobają mi się kąpielówki Juniora :). Akurat wczoraj też szyłam kostiumy kąpielowe i kąpielówki dla Evi, bo jestem w trakcie robienia basenu i kilku dodatków - te upały widać tak nas nastrajają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim się podobają, a Juniorowi w szczególności ;) Upały u nas się skończyły, ale mnie 23-24 stopnie wystarczy. :)

      Usuń
  9. Ależ cudowności!
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki w kropeczki, czy też groszki, wyszły cudnie. I tyle dziewuszek obszytych.
    Stroje kąpielowe również super.
    Ja też uszyłam kilka strojów, ale czasu brakło na sesję w basenie. Może jeszcze w tym roku zdążę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza sesja basenowa na 7 rocznice blogów 10-11 sierpnia. Zapraszamy do mnie i do Metki. :)

      Usuń
  11. Rewelacja. A pasujące stroje kąpielowa są po prostu genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne, urocze ciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń