Obserwatorzy

wtorek, 20 września 2022

ODGRZEWANE KOTLETY

           CZYLI STARA NOWA LALKA.

     Kupilibyście takie cudo? 

Ja też nie, gdyby nie ciałko. Dałam całe 7 zeta, bo ciałko jest mtm!



     Głowa jest nie do odratowania, tu by z kilo Benzacne trzeba zużyć. Zwyczajnie się nie opłaca. Za to ucieszyła się pewna sympatyczna Teresa (Tie dye), która miała uszkodzoną szyję.

     Panna nosi u mnie imię Miranda. A to jej nowe wcielenie.



    Miranda kocha herbatkę i książki. Właśnie dobiera się do moich.


                      Teraz mam trzy panny na ciałkach mtm. 

     Maijani i Regina na swoich oraz Miranda na podmienionym.

     Panny wybrały się do ogrodu skorzystać z resztek słońca, bo właśnie przestało padać.


 


     Raz jeszcze Miranda, uśmiechnięta od ucha do ucha, znaczy się zadowolona z nowego ciałka. ;)


 

20 komentarzy:

  1. No tak lalka wyglądała mało zachęcająco ale okazała się bardzo przydatna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna marzyłam o ciałku ruchomym dla moich lal. Można kupić, ale kosztują straszne pieniądze, a tu proszę za 7 zł.

      Usuń
  2. O! I to byl bardzo dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był fart, bo od dawna marzyło mi się ciałko mtm za niewielkie pieniądze.

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że widząc pierwsze zdjęcie pod pytaniem z lekka zwątpiłam. xD
    Ale tak, w tych okolicznościach również wydałabym 7 zł bez zawahania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już parę razy kupiłam lakę dla ciałka (pajacyk), jednak zawsze darowałam życie właścicielce, bo buzie były ładne. Tym razem Miranda miała szczęście. :)

      Usuń
  4. Racja, gdyby nie ciałko, to byłby zwykły śmieć. Dobrze, że przynajmniej Miranda zyskała na tym zakupie. Teraz może śmiało imprezować z koleżankami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze sztywnym ciałkiem bym jej nie kupiła. :)

      Usuń
  5. To się nazywa upolować okazję! Efekt zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się niesamowicie, bo lubię ciałka mtm, ale nie stać mnie na kupowanie nowych ciałek .

      Usuń
  6. Szkoda tej główki, ale naprawdę trudno by było TO uratować. Dla ciałka warto było jednak kupić tę lalkę. I w dodatku prawie darmo.
    Nowa właścicielka ciała od razu wygląda lepiej I jaka zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie spaskudzenie główki pewnie nikt by się jej nie pozbył. Miranda rzeczywiście wygląda na zadowoloną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciałko za kilka złotych, w dodatku tak cudownie ruchome, to interes życia! Piękna panienka. Gratuluję znaleziska i pomysłu na stworzenie nowej lali. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był fart. Następna giełda zakończyła się niestety marną zdobyczą, tylko jedna sukienka.

      Usuń
  9. Gratulacje, świetna okazja ☺️. Miranda i jej koleżanki prezentują się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla ciałka też bym brała! Super, że Twoja panna teraz może cieszyć się ruchomym ciałem.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ktoś mógł tak zniszczyć główkę lalki? Paskudztwo. Dobrze, że chociaż inna panna skorzystała na ciałku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pojmuję takiego wandalizmu... To musiało być ciężko chore dziecko. Dobrze, że rączek i nóżek nie pogryzło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super <3 Dla ciala zawsze sie oplaca kupic truposzka jesli nie jest drogo <3

    OdpowiedzUsuń