Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2022

SKRZYDŁO NIETOPERZA

            Trochę strasznie, trochę śmiesznie, grunt żeby zabawa była udana. Raz do roku moje lalki przebierają się i bawią, a ja mam mnóstwo frajdy z robieniem miniaturek i zdobywaniem różnych gadżetów do strasznego wystroju. Zapraszam na spam zdjęciowy.











 

           Życzę wesołego straszenia i zdobycia kosza słodyczy!

       Namawiam też do zajrzenia na Laluszki Metuszki i zobaczenia, co udało się jej zdziałać z Bellatrix, która u mnie się nie odnalazła. 

 http://metuszka.blogspot.com/2022/10/halloween-z-bellatrix.html#more

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny dom w Halloweenowej odsłonie! Tyle tu szczegółów, że nie wiadomo na czym oko zawiesić. Jestem pod wielkim wrażeniem. Lalki na pewno miały przednią zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham robić miniaturki, ale zdobywać różne maleństwa ma pchlich targach także. Zawsze potem można, co jakiś czas, zrobić nowy wystrój domków. Teraz zniknęło Halloween, a została jesień.

      Usuń
  2. Nieustannie mnie zachwyca Twój lalkowy świat:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Reniu dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Przepiękne wykonanie! Każdy kąt, jest magiczny :) Klimat robi swoje! Przyznam, że pobawiłabym się mając taki halloweenowy domek! Czyli Twoja Bellatrix znalazła nowy dom. Wszędzie na blogach i Instagramach króluje ta lalcia, nie musi zachwycać wszystkich, ale coś dziwnego się stało, zachciajstwo mi się włączyło i mam swoją HELLcię. Będzie czarować w Strefie tą swoją malusią różdżką :) Ściskam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście Bellatrix odnalazła u Metki swoje właściwe miejsce. Obie się dogadały i podobno już jest pomysł na następną sesję.

      Usuń
  4. Nietoperze - są! Kościotrupki - są! Dynie - są! Wiedźmy - są! I cała masa innych niezbędnych z tej okazji drobiazgów - wszystko jest. :D
    Ale super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Na przyszły rok muszę pomyśleć o strojach.

      Usuń
  5. Świetny ten domek - w wystroju halloweenowym i bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek uwielbiam, bo ciągle mogę zmieniać wystrój. Teraz zniknęło Halloween i została jesień, ale już przygotowuję się do Bożego Narodzenia. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wspaniałe to wygląda.Twoje miniaturki są zawsze tak dokładnie dopracowane❤️.Podoba mi się też bardzo ten ceglany pięć z suszącymi się ziołami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piec miało być oczywiście, ale autokorekta.🤫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, piec całkiem mi się udał i czasem można nawet w nim napalić ;) świeczka na baterie oczywiście. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. widzę, że lalki bawiły się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak co roku, one się bawią, ja pracuję. Teraz przygotowuję "noc muzeów". Będą obrazy i rzeźby, i oczywiście góra roboty nad ich zrobieniem, i znalezieniem. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Rewelacyjny masz ten domek! Ile tam drobiazgów, szczególików, ile włożonej pracy! Jestem pełna podziwu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to nie żaden spam zdjęciowy, a dokumentacja: pasji, talentu, inwencji i iście benedyktyńskiej cierpliwości przy realizacji powyższych :-) Serdecznie Cię pozdrawiam, Sówko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystrój przepięknie straszny!

    OdpowiedzUsuń