Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

NOWY BLOG

        Czas na zmiany. Postanowiłam nie mieszać lalek z innymi moimi zainteresowaniami . "Świat według Maggie" pozostanie blogiem poświęconym lalkom i wszelkim sprawom lalek dotyczących. Wszystkich zainteresowanych innymi aspektami mojej działalności - zwłaszcza schabby chic, zapraszam na nowego bloga
                              "Schabby Schabby Chic". 
       Znajdziecie tam moje propozycje wycieruskowych aranżacji, pomysły na nowy wizerunek starych przedmiotów, posty dotyczące staroci i mojego ogrodu.
      Będzie mi miło, gdy "lalkowe" koleżanki, też czasem będą tam zaglądać. 
      Co za tym idzie w liście blogów, które obserwuję zajdą zmiany, niektóre odnośniki zostają przeniesione na nowego bloga. 
      Życzę wszystkim miłego oglądania i tu i tam. Zapraszam i pozdrawiam Was serdecznie.


3 komentarze:

  1. Chętnie będę odwiedzać oby dwa blogi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdeczne
    z wielką przyjemnością będę odwiedzać blogi ,
    pozdrawiam ;-))))

    OdpowiedzUsuń