Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2018

STARY ROK ODCHODZI

 

 

A my spieszymy złożyć Wam życzenia.

W nadchodzącym Nowym  2019 Roku życzymy Wam wiele szczęścia w życiu osobistym, zdrowia i wszelkiej pomyślności. Wiele radości z pięknego hobby, spełnienia lalkowych marzeń, owocnych spotkań w gronie lalkomaniaków, starych i nowych  przyjaźni , dużo kasy na poszerzanie zbiorów i czasu na realizację planów.

  Szara Sowa oraz Maggie, Charles i reszta mieszkańców  Sowiej Baszty na Wichrowym Wzgórzu.

 

 

25 komentarzy:

  1. ... i wzajemnie <3
    Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I wzajemnie wszelkiej pomyślności dla Ciebie, Rodziny i Lalkowych Lokatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie wszystkiego najlepszego, Tereniu. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci pięknie! I Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Oby był bardzo lalkowy! Wspaniała sala balowa, na pewno Maggie i Charles doskonale się bawili.
    Tasha B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Tobie też życzę wiele szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę spełnienia wszystkich, najskrytszych nawet, marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbierz, proszę maila :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za niezwykłą kartkę z życzeniami. :)
      W ubiegłym roku (2017) tak się złożyło, że prawie do nikogo nie wysłałam, to w tym roku postanowiłam nadrobić. Ponieważ jestem na emeryturze miałam troszkę więcej czasu, żeby zrobić kartki, a potem miałam kłopot, żeby wysłać, bo u nas trzeba pojechać do miasta, żeby to zrobić. :)

      Usuń
  9. Dziękuję serdecznie, Sówko :-)
    I Tobie także - bardzo dobrego 2019 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, teraz to mi się przypomniały życzenia pani Armatowskiej, sąsiadki mojej cioci. "Aby nam się dobrze działo! A że działo to armata, żeby nam się dobrze armaciło!" (taki jej żarcik ze swego nazwiska ) :)

      Usuń
  10. Wzajemnie, pomyślności w nowym roku Tereniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelakiej tej lalkowej i tej ogólnej. Oby to był dobry rok dla nas wszystkich!

      Usuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń