Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2019

JESTEM Z HISZPANII

           Mam i ja. Prędzej bym się spodziewała jakiejś nadzwyczajnej staroci niż tego, że w poniedziałek, po południu w koszu będzie leżała Paola Reina! Bo stara porcelanka czy celuloidka nie pociąga dzieci, a co za tym idzie ich mam. Natomiast cudne Paolki są bardzo pożądanymi prze dziewczynki , drogimi lalkami. A tu w SH w koszu, zupełnie na wierzchu leżała sobie taka lala.


Trochę brudna, pomazana czymś czerwonym i czarnym na buzi i nóżkach, włoski zmierzwione. Jednak po za tym calutka.


Miała nawet piękne rzęsy. Miała, bo już nie ma. Podczas odszczurzania włosów odkleiły się i popłynęły . :(


       Paolka przybyła golutka i trzeba było ubrać ją, a tu bieda. Jolinka pożyczyła jej spódnicę, w którą wyposażyła ją Ewa. W zapasach wygrzebałyśmy czerwoną bluzeczkę. Niestety na nóżki nic się nie znalazło, bo stópki ma szersze niż Jolina.


Na próżno też szukałam firmowego wizerunku i imienia lalki, dlatego na razie zostanie Paolą. Paola zaprzyjaźniła się z Jolinką.

 
                  Razem poszły podziwiać kwiaty na tarasie.


        Obawiam się, że czeka mnie robienie sandałków, bo w zasobach znalazłam zimowe butki. No i pewnie trzeba uzupełnić garderobę. 
        Wolę stare lalki niż nowe, ale Paola jest prześliczna. Skradła mi serce.
        Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Miłych wakacji i udanych urlopów życzę. 


27 komentarzy:

  1. To miałaś szczęście znajdując taką śliczną lalkę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cudo i do tego jeszcze w lumpie :) aż nie do wiary :D
    Nie pomogę w sprawie butków bo nie mam takiej lalki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie mogłam uwierzyć. Jak znajdę trochę czasu, spróbuję zrobić sandałki, to najprostsze. :)

      Usuń
  3. Piękna lala, dostała drugie życie.:) Też mam słabość do starszych lalek, które mają w sobie to coś. Pozdrawiam Tereniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Dziś właśnie taka staruszka trafiła do mnie, niedługo pokażę. :)Pozdrowionka .

      Usuń
  4. Preciosa muñeca , las muñecas Paola Reina tienen una dulzura muy especial.https://www.diversal.es/es/munecas/paola-reina/miniamigas-21-cm/miniamiga-martina-envio-a-partir-de-finales-de-junio.html, tu colección va siendo fantástica.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias Rosa Maria. Lamentablemente, no pude encontrar mi muñeca. Abrazos.

      Usuń
  5. Cudna Paolka! Prześliczna! Żeby to w moich SH były takie, u nas zabawek raczej nie ma, najwyżej pluszaki i porcelanki. A rzęsy na pewno można kupić w jakimś rossmanie czy innej drogerii i dokleić.
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewiarygodne, że taką słodką Paolę znalazłaś w SH! Uznaję to za cud, bo u nas NICZEGO nie ma! Mam tu na myśli lalki!
    Twoja jest przecudna i ona sama jeszcze pewnie o tym nie wie, że miała ogromne szczęście, że zamieszkała właśnie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to wciąż niewiarygodne. Wczoraj była nowa dostawa, ale zupełnie bez lalkowa. Cóż, nie co dzień jest święto ;)

      Usuń
  7. wspaniałe znalezisko!
    cieszę się razem z Tobą,
    kochana Sówko!!!

    Paolka będzie miała super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inko, lalki walą drzwiami i oknami. Nie nadążam ogarniać. Paolce trzeba rzęs i sandałków, a tu jeszcze czekają w kolejce lalki od Uli. A już wczoraj następne pannice przybyły. :)

      Usuń
    2. klęska urodzaju? plastikowego rzecz jasna :)))

      w kwestii rzęs nie pomogę ale na butki mam
      ratunek - bo i swoim bosostopym muszę butki
      upichcić, więc Pola niechaj się nie smuci ♥
      odezwę się, gdy linia produkcyjna ruszy!!!

      Usuń
  8. Przesliczna <3 Gratuluje znaleziska z calego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ znalezisko, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiarygodne, prawda? Co jeszcze znajdę w lumpku? Oto jest pytanie ;)

      Usuń
  10. Toż to fantastyczny łup!
    Śliczna dziewuszka, a z Jolinką z pewnością będą przyjaciółkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paolki są przesłodkie. Cieszę się, że ją mam :)

      Usuń
  11. Cudowna niespodzianka. Znam i ja to uczucie wyciągania z kosza czegoś upragnionego. GRATULUJĘ uroczej dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, uczucie niesamowitego zaskoczenia :)

      Usuń
  12. Jest prześliczna. Naprawdę mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń