Obserwatorzy

piątek, 18 października 2019

STARY CZŁOWIEK I MORZE

           21 października Pan Wilson, emerytowany ogrodnik Maggie , tak właśnie się wystroi, aby świętować Trafalgar Day, czyli święto brytyjskiej marynarki. Dla niewtajemniczonych informuję, że zanim Pan Wilson się zestarzał i został ogrodnikiem, był dzielnym marynarzem służącym na wielu okrętach. Dziś w swoim przytulnym pokoiku może siedzieć przy kominku i snuć morskie opowieści. 
            Nie przedstawię Wam tych opowieści, ale za to pokażę pokoik Pana Wilsona. Dziś wygląda tak.



                                 A najpierw było nieciekawie.


         Po uprzątnięciu postanowiłam, że Pan Wilson dostanie kominek na ceglanej ścianie. Cegły dostarczyło mi PKO. Nie to nie pomyłka. Znalazłam reklamę PKO na właśnie takiej stronie z piękną starą cegłą. Napis wycięłam, a cegiełki musiałam sztukować.


                      Kominek przykryła niedoskonałości.


                   Na dwóch pozostałych ścianach położyłam jednobarwną, wytłaczaną w romby tapetę. Na podłodze deski , wycięte z okładki kalendarza ściennego. Z tego kalendarza pochodzi też , drewniany, wierzch kominka.


        Teraz nastał czas meblowania i dekorowania pokoju.

 
             Oczywiście wszystko przechodziło wiele zmian. Obejrzyjcie kilka detali.

                                Obraz nad kominkiem






                           Biblioteczka z morskimi akcentami.




        Dywan kupiłam w SH za złotówkę, fotel trochę przerobiłam, a także leżankę. Dodałam zasłony i firankę. U dziadka Wilsona stoi także telewizor. Choć przypuszczam, że on sam woli kominek i książkę. 





             A Wam jak się podoba. Wpadniecie posłuchać morskich opowieści? Pan Wilson będzie Wam zawsze rad :)

15 komentarzy:

  1. Jak przytulnie...:) Z chęcią usiadłabym na ciepłym dywanie i wsłuchała się w opowieści Pana Wilsona. Może znajdzie się jakaś wnuczka lub wnuk, którzy go odwiedzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś. Bo dywan jest naprawdę mięciutki i przytulny. :)

      Usuń
  2. Podziwiam Twoje niekończące się pomysły! :)
    Pokoik wygląda wspaniale, a historia pana Wilsona jest wielce ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziecka miałam bujną fantazję ;)Lubiłam wymyślać różne historie. Miło mi, że Ci się pokoik podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pokoik uroczy i na pewno miło się mieszka w nim panu Wilsonowi:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest zadowolony ;) Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  4. Pokoik pana Wilsona bardzo mi się podoba. Ta dbałość o szczegóły! Z całą pewnością starszy pan czuje się w nim świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz siedzieć przy kominku i wspominać dawne czasy ;)

      Usuń
  5. Niesamowite wnętrze! Widać, jak się napracowałaś! No, ale było warto, bo prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie urządzony pokoik:) Najbardziej podoba mi się dywan!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoik wygląda cudownie. I mi podoba się taki wystrój. :)

    OdpowiedzUsuń