Obserwatorzy

czwartek, 2 lipca 2020

DŁUGIE OCZEKIWANIE

             Od urodzin minął już ponad miesiąc i nareszcie doczekałam się na mój ostatni prezent. Wybrałam sobie tę ostatnią.




             I czekałam na nią ponad 30 dni. Przyszła zapakowana w kawałek folii bąbelkowej i czarny foliowy woreczek, aż dziwne, że cała. Tak wyglądała po wyjęciu z opakowania.


  Golas, zaopatrzony w butki. Ale jakie szkaradzieństwo!



          Całe szczęście w zasobach miałam butki od Monchichi, tylko po co małpie buty? 



           Poszukałam też naprędce ciuszków. Uznałam, że sukienusia od Marzenki, która była trochę luźna na Reginę, nada się doskonale.



           Wrzuciłam ten post na szybko, żeby się pochwalić prezentem od M. Lala nie ma jeszcze imienia, no i porządna sesja się jej należy. Cdn.


 

24 komentarze:

  1. Prezent piękny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekałam znacznie krócej, ale są przesyłki, na które chyba się nie doczekam, jak głowa Licci. Już niebawem 2 miesiące od zamówienia będzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba reklamować, chyba, że była informacja o długim czasie dostawy. U mnie był czas oczekiwania 30-40 dni, więc się zmieścili, ale dlaczego paczka w Polsce przeleżała tydzień to też zagadka. Mam nadzieję, że Twoja główka wkrótce dotrze. :)

      Usuń
    2. Sówko u mnie to samo było, ale w okolicach stycznia. Paczka przeleżała ponad tydzień w Warszawie. Byłam bardzo zdziwiona tym faktem. Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło. Teraz czekam na kobiece ciałko w skali 1/6 i jestem ciekawa czy znowu to przetrzymają :)

      Usuń
    3. reklamować mogę dopiero, jeśli nie dotrze do któregoś tam sierpnia :/

      Usuń
  3. Laleczka przesłodka :) Sukieneczka tak samo :) Gratuluję nabytku!!! Czekam na sesję, tyle punktów artykulacji, to będziesz miała super zabawę przy ustawianiu jej do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko parę ciuszków trzeba zorganizować, bo w sukienkach trochę trudno robić wygibasy. :)

      Usuń
  4. Jaka śliczna laleczka! M. się postarał i prezent jest wystrzałowy! Napisz, jakie masz wrażenia po pierwszych oględzinach, jestem bardzo ciekawa :)))
    Sukieneczka i nowe buciki na medal! Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam ją na podstawie zdjęć Mangusty i się nie zawiodłam, choć byłam zaskoczona. Ma 28 cm, a wygląda na większa. Artyulacja w 22 punktach, ale w zasadzie na poziomie mtm. Natomiast buzia bardzo mi się podoba, choć minka trochę smutaskowata.

      Usuń
    2. buźką mnie też zauroczyła -
      jest taka bajkowa - fajnie,
      że masz swego kwiatuszka ♥

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O tak, będzie fajna do zdjęć w plenerze i nie tylko. :)

      Usuń
  6. Urocza! I wygląda na bardzo solidnie wykonaną. Jakiej jest wielkości?
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma 28 cm, ale wygląda na większą. Aż musiałam porównać z Barbie, bo wrażenie było, że większa.

      Usuń
  7. Bardzo ładna twarzyczka! Dobrze że w końcu dotarła! Takie czekanie na przesyłkę jest jak tortura, a Aliexpress to chyba jeden z najlepszych serwisów do ćwiczenia cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenie czyni mistrza, cierpliwość to ważna zaleta ;) No, ale najważniejsze, że jest. :)

      Usuń
  8. Najważniejsze, że w końcu trafiła do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panienka śliczna. Świetny prezent!
    No i cieszę się, że sukienka ode mnie uratowała dziewczę od biegania na golasa. Butki też fajniusie.
    Napisałam maila.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ta sukienusia była, bo jest jej w niej ładnie. Uszyłam już spodenki i bluzeczkę na szybko, znalazłam też dwie sukienki od myszki Angeliny Baleriny i pasują. Zaraz zerknę na maila. Jak tylko wrzucę posta. :)

      Usuń
  10. Dla lalkoluba nie ma lepszego prezentu niż lalka. Gratuluję, lalusza jest śliczna, będzie miała u Ciebie jak w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że w końcu przyszła! Cudna!

    OdpowiedzUsuń