Obserwatorzy

sobota, 18 lipca 2020

PEŁNO WYSTROJONYCH LAL

Dzisiaj rewia  Domu Mody "Dłubaniny Lalkowe". Bardzo polecam, bo nie tylko pięknie uszyte czy wydziergane, ale jeszcze nie do wiary na ile lal pasują te stroje.  Ale oddajmy głos modelkom.

          Angela prezentuje letnią sukienkę w groszki.  W czerwonym bardzo jej do twarzy. 


       Natomiast w niebieskim ślicznie  Lupsikowej Spagetce .



          Felicity prezentuje ten sam krój i rozmiar, tylko w innym kolorze.




    Ten sam krój, ale większy rozmiar włożyła dziś Yona.




               Troszkę inny krój prezentuje maluszek.


             Irka włożyła króciutką, rozkloszowaną sukienkę bez pleców. Musiałam jej koniecznie zrobić majteczki, bo aż tak krótka jest sukienka.



Sindy ma na sobie dwukolorową sukienkę z czarną górą. Dobrze, że z rozciągliwego materiału, bo Sindusia raczej się nie odchudza.




         Śliczne ogrodniczki trafiły jednak do Pamelki, bo z kolei Chelsa była za chuda.


   Reszta maluszków dostała ciuszki robione z włóczki.


          Jak widzicie odziałam dwanaście panien, a jeszcze zostało ciuszków, mimo, że podzieliłam się z Metką i Ashoką.

         Raz jeszcze dziękujemy Marzence za tak cenny dar.
 

23 komentarze:

  1. No nie wierzę! Jeden rozmiar, a tyle dziewczątek odziałaś różnych. Bardzo mnie to cieszy. Cudnie się prezentują.
    Tereniu, życzę zdrówka i ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i moje lale dziękują. Pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Przepiękne i cudnie wykonane sukieneczki! Tyle lalek dostało nowe ubranko! Każda na pewno lubi mieć od czasu do czasu coś nowego, podobnie jak prawdziwe dziewczyny :)))
    Świetny podarek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe sukieneczki na lato to marzenie każdej dziewczynki :)

      Usuń
  3. ależ wspaniałościami obdarzyła
    Twoje pannice Marzenka - Angela
    jak zawsze - kradnie cały post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela zrobiła tą sukienką wrażenie na swoim Ralfie i już niedługo romantyczne sceny w Świecie według Maggie. :)

      Usuń
  4. Wow, ogrodniczki są super! A te gacie to dobrze, że jej zrobiłaś, bo inaczej Ewa na pewno by to skomentowała niewybrednie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas nie przywiązywałam do gaci znaczenia, ale dużo dziewczyn twierdzi, że nie może być tak nieprzyzwoicie w lalkowym świecie i mus uszyć gacie. Od Marzenki dostałam trzy pary tzn. lalki dostały, a ja mam problem z szyciem. Coś mi się porobiło z łapkami i po kilku minutach szycia tracę czucie w palcach :(

      Usuń
    2. współczuję przypadłości...

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się Pamelka w ogrodniczkach :)
    Ładne te Twoje lalki a brakiem majtek się nie przejmuj- lato jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kidy to właśnie latem najbardziej uwidacznia się ten brak ;)Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. O jak dobrze, że ma majty :D
    Super <3 i pięknie teraz wyglądaj w pięknych ciuszkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zrobiłam przegląd garderoby i okazało się, że majty są towarem wielce deficytowym. Nie mogę szyć, więc chyba poproszę Metkę o uszycie kilku par.

      Usuń
  7. Dwanaście wspaniałych wystrojonych panien :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Una gran muestra de muñecas y todas totalmente diferentes , siempre es muy ilustrativo ver tus entradas.Besos:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que Te haya gustado. Cordial abrazo.

      Usuń
  9. Jakie piękne sukienki. Dziewczyny wyglądają w nich prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się dziewczyny obłowiły! Fantastyczne ubranka! :)

    OdpowiedzUsuń