Obserwatorzy

poniedziałek, 29 marca 2021

I JAK TU NIE LUBIĆ PONIEDZIAŁKU

               Poniedziałkowy fart. Zdarzyło się Wam kiedyś kupić coś w zamkniętym lumpeksie? Wchodzę dziś do mojej ulubionej graciarni, a tam na części z ciuchami: "Dziś lumpeks nieczynny!" Trudno, to weszłam do części z gospodarstwem domowym (od szklanek, talerzy do żelazka i sokowirówki, przez ozdoby różnej maści). Nic ciekawego nie było. Już wychodzę, a sprzedawczyni woła. "Ale dziś dostałam lalkę!" Idziemy na ciuchy, bo byłam jedyną kupującą. A pani prezentuje mi taka sztukę.


               Wypisz, wymaluj moja Paolka, tylko ciemniejszej karnacji i piegowata, a za cały strój ma gatki.

Patrze na główkę, a tam zamiast Paola Reina- Itsimagical.

Pytam o cenę - całe 7 złotych! Żadnych zniszczeń, plam, rzęsy na miejscu. Tyle co włosy potargane i brak ciuszków i butów. 

Jak tu nie brać?


 Dopiero w domu odkryłam napis Paola Reina na plecach i jeszcze coś. Panienka ma zamykane oczka!

 
 
Paolka ma na stałe otwarte.



            Włosy i oczy mają tego samego koloru, Paolka ma jaśniejszą cerę, a Nicoleta (tak nazwał producent) ciemniejszą i piegi.

    Jak tylko ogarnę Nicoletę, to pokażę obie.  I jak tu nie lubić poniedziałku?

20 komentarzy:

  1. Kurczę, jaki cudny traf! No faktycznie, taki miły dzień, to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogę uwierzyć. Już po SPA, włoski ma mięciutkie i miłe w dotyku. :)

      Usuń
  2. Bardzo szczęśliwy traf! gratuluję Ci i ogromnie się cieszę- że trafiła w tak dobre ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. Przydałyby się ciuszki . :)

      Usuń
    2. Zrobią się i ciuszki, tylko poczekaj chwilkę. Po świętach coś ogarnę 😉😘

      Usuń
    3. Oj tam. Ty masz na głowie teraz wesele. Lalki poczekają :)

      Usuń
    4. Muszę się trochę oderwać od tematu wesela, więc z przyjemnością uszyję coś dla laluni.

      Usuń
  3. Śliczna ta dziewczynka. Uwielbiam te słodkie pysiaczki u lalek. Gratuluję udanego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W poniedziałek rzadko zdarza się takie szczęście. Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś sporo szczęścia Tereniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! To dopiero historia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jest nawet ładniejsza, niż Paola Reina! Co za wspaniałe znalezisko. Te lalki były sprzedawane w sklepach zabawkowych Imaginarium. Wchodziły na rynek w tym samym czasie, co Paola Reina.

    OdpowiedzUsuń