Obserwatorzy

piątek, 19 marca 2021

WIELKANOCNE JAJO

             Maggie i jej rodzinka zajęta bardzo przygotowaniami do świąt. Wielkanoc tuż tuż!  A tu huk roboty. Szczęściem przyjechała Małgorzatka - ekspert od tradycji i jest Miss Gemma zawsze chętna do pomocy.

             W tym roku obok potraw, które znajdą się na stole, Maggie zapragnęła prawdziwych kolorowych pisanek.

   Oto rezultaty działań Maggie, Małgorzatki i Miss Gemmy.


          Na stole prezentują się ślicznie w towarzystwie żonkili i drewnianego zajączka.


         Żonkile, oczywiście z własnego ogrodu ;) Trochę mnie ta "uprawa" kosztowała bólu palców.


                                 Jeszcze powstały tulipany

                                          

                                                i hiacynty.


          Sporo także się piekło, ale jeszcze nie ma mazurków.







      A jak tam u Was z przygotowaniami do Wielkanocy?
 

24 komentarze:

  1. To maleńkie dzieła sztuki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, że Ci się podobają. Pozdrawiam cieplutko z zimowego Rywałdu. U nas śnieg i zamieć.

      Usuń
  2. Muy buena colección de postres, y un plato colorido e huevos de pascua. Buen fin de semana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que te guste. Qué tenga un buen fin de semana. Abrazos.

      Usuń
  3. Wspaniałe przygotowania! Tyle cudowności w miniaturze! Pisanki, kwiaty, łakocie! Same smakołyki! Twoje lalki na pewno są przeszczęśliwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, w porównaniu do Waszych przygotowań, my jesteśmy w tyle.
    Kwiaty wyglądają jak żywe- aż pachną!
    Pisanki śliczne, a ciasta- genialne. Tereniu, jesteś naprawdę niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite pyszności. Chętnie bym się przeniosła do lalkowego świata na uczte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było i taniej ;)

      Usuń
    2. i zdecydowanie mniej by w boczki poszło! ... bo to miniaturki =)

      Usuń
  6. Oooo ja utknęłam w porządkach - to czas, kiedy mam każdą lalkę w ręce w trakcie odkurzania hurtowego i zmiany wystroju na półkach :) Fajne jedzonko lalkowy stół będzie uginał się od smakołyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A p**** porządki, święta są dla ludzi czy ludzie dla świąt? Narobisz się jak dziki osioł, napieczesz, nagotujesz a potem nawet nie masz siły się cieszyć świętami ze zmęczenia. Ja robię porządki w lalkach jak mnie najdzie, a domowe z grubsza, tyle ile mam siły i zdrowia.

      Usuń
  7. Wszystko wygląda wspaniale, wiosennie i magicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co dzień staram się coś udłubać, ale zwykle jedną rzecz, bo czasu mało.

      Usuń
  8. Malutkie arcydzieła sztuki, cudowności, od razu czuć świąteczny klimat👌🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyściutko wygląda pysznie, smakowicie i pięknie (hiacynty) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja całe 4 wolne dni wielkanocne pracuję, a nawet gdybym nie pracowała, to i tak świąt nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w Anglii mają cztery dni wolne? Mój kuzyn w Stanach mówił mi, że u nich praktycznie to jak normalny tydzień, Wielkanoc w niedziele i tyle, tylko w piątek pracują krócej.

      Usuń
  11. Jakie piękne pisanki i kwiatki i wypieki! To będzie Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń