Obserwatorzy

środa, 8 marca 2023

8 MARCA 2023

                Dzień Kobiet w tym roku mnie dowartościował. Najpierw takie piękne storczyki od mojego M.


            Zdjęcie niestety nie oddaje ich urody. Robione wieczorem przy lampie.

            A potem wizyta w miejscowej graciarni i taki skarb. Mój prezent dla mnie na Dzień Kobiet. 

           Bobas Schildkrote choć ma 56 cm wygląda na wielkiego. Praktycznie wymiary prawdziwego niemowlaka.



           Lalka mimo, że podobno z 1950 r. ma się całkiem dobrze. Jedyne mankamenty to nie działający piszczek, brak kilku rzęs i pęknięcie na szyi, już sklejone.


          Niemowlak pochodzi z firmy Schildkrote i ma stosowne sygnatury na głowie i plecach oraz nr. 56, oznaczający cm.

         Jego firmowe imię Strampelchen znaczy Pajacyk. Oczywiście u mnie otrzymał własne - Julek. A to za sprawą dwóch matek chrzestnych: Gabrysi i Bożenki.

         Dostał też nowe ubranka, smoczek, butelkę, grzechotki i wózek.

Na razie ciuszki takie nowoczesne, ale postaram się o ubranka z epoki.
 


 

9 komentarzy:

  1. Piękne są te storczyki.
    Ale ci się trafiło z tym bobasem. Jest naprawdę uroczy ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobas nie tylko uroczy, ale i pasuje jak ulał do wózeczka :)

      Usuń
  2. To Ci się poszczęściło:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to bywa, czasem los wynagradza porażki, a czasem fart jest przygrywką do pecha :(

      Usuń
  3. Gratulacje! Takie "prezenty od losu" są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak łyżeczka cukru w beczce dziegciu. Dziś mam wisielczy humor, bo ktoś mi zhakował konto na fejsie :( A tylko przez fb mogę zaglądać na niektóre blogi i komentować. :( Mogłam :(

      Usuń
  4. Ależ miałaś udany dzień kobiet! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Za storczykami nie przepadam, ale skoro Ty je lubisz, niech Ci kwitną cały rok.
    Bobas świetny i naprawdę dobrze zachowany, jak na swoje lata. A ten wózek...cudo!

    OdpowiedzUsuń