Obserwatorzy

czwartek, 28 września 2017

AU SZ LA LA LA



"Au sza la la la mam dwie lewe ręce

Au sza la la la nie mam pieniędzy"




      Kupiłam lalki na Aliekspres.  Dałam się namówić, a ponieważ nie potrafiłam tego zrobić, poprosiłam o pomoc Justynkę. I bodajbym się przewróciła i guza nabiła. Może ten pomysł wyleciałby mi z głowy.

     A tak narobiłam swoim pechem dziewczynie kłopotu i tyle.

     Zachciało mi się kloników Kurnh. Jedna tak była urocza, z krótkimi włosami, jakoś tam kojarzyła mi się z wymarzoną Momoko.   


     A żeby było za jednym zamachem, zamówiłam i drugą na prezent.

     Pech, bo pech to okrutny. Obie lalki przyszły „niepełnosprawne”            
     Lalka, którą chciałam dać w prezencie ma pękniętą nóżkę od stawu do połowy uda i uszczerbienie w pasie.




     Moja natomiast ma dwie prawe dłonie. 


  Pierwsze słowa piosenki są na odwrót, za to drugie już dokładne. A w dodatku stopy lalek nie są ruchome, a takie  zamówiłam.



      Justynka złożyła reklamację i firma obiecała zwrot pieniędzy.       
     Minęło jednak dwa tygodnie i pieniędzy ani widu, ani słychu.

Jestem rozczarowana i zawiedziona. Tyle osób kupuje i są zadowolone. Mnie pozostaje następujący cytat: „Dlaczego ja?”
     Może ktoś ma zapasową lewą dłoń od starej faszki, a jeszcze lepiej obie, podobno miały takie podobne. Wiem, że będzie ciężko, bo moja lalunia ma bardzo jasną karnację. Zapomniałabym, ma na imię Hitomi, bo ma naprawdę śliczne oczy.


24 komentarze:

  1. O kurczę!!! Ja też zamówiłam taką samą...
    Mam nadzieję, że moja będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że będzie miała dwie lewe ręce, to się wymienimy ;) To tylko żart oczywiście, Ty z pewnością nie jesteś pechowa. :)

      Usuń
  2. Buźka piękna.
    Uszczerbki da się niezauważyć. Ale te dłonie takie same i stopy makabryczne to szkoda.
    Chociaż stopy ukryć można w butach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butach nie widać niewydarzonych stóp, ale te dłonie mnie dobijają. Gdyby oddali forsę to bym zamówiła nowe ciałko.

      Usuń
  3. Ja bym chyba miała całe ciałko dla niej.....
    Jutro się przyjrzę mojej .....
    Mam dwie i jednej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo zależy na artykułowanym ciałku, całym, bo mam nawet takie jasne simbowe, ale tam są artykułowane nogi, ze stopami włącznie, za to ręce już nie.

      Usuń
    2. Artykułowane ono jest. Takie na podobieństwo Liv. Nie pamiętam tylko czy stopy też....

      Usuń
    3. Sprawdziłam. To chyba to samo ciałko. Tylko moje ma artykułowane stopy. Taka jakby kopia ciałka Liv.

      Usuń
  4. szkoda Waszych nerwów, Sowo i Justynko -
    choć pysiałek Hitomi rekompensuje trochę
    to zamieszanie...

    i nie przewracaj się proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że następnym razem, to może nawet młotka użyję, żeby sobie z głowy wybić.

      Usuń
  5. Lalunia sliczna <3 Szkoda ze tyle klopotow narobila eh i te dwie dlonie....ja tak mialam z MH Ale te mozna wymienic.

    Mam nadzieje ze uwzglednia reklamacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję. Jak będę miała forsę, to chyba kupię jej nowe ciałko, bo pyszczek ogromnie mi się podoba. Ciekaw czy łapki od MH by pasowały, muszę to sprawdzić.

      Usuń
    2. od MH moze nie bo sa kolorowe ale EAH...

      Usuń
    3. Myślę, że bolce w łapkach nie będą pasować. :/

      Usuń
  6. Szkoda, że nie nadmienili o tych mankamentach...Mam nadzieję, że cena była adekwatna do ich stanu! Buźka śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nadmienili, to bym nie zamawiała. Sprzedawali jako pełnowartościowe.

      Usuń
  7. A to niefart :( Ja kupuję na Ali różne dodatki do lalek, ciałka, włoski, sprzączki i jestem całkiem zadowolona... Ja bym reklamowała, ale żeby wysłali jeszcze raz lalkę albo ciałko do niej, takie jak zamawiałaś. Myślę, że tak czy siak należy ich dalej męczyć a nie czekać.
    Ja mam jedno ciałko plastikowe, jasne, z Ali, jest artykułowane, ale niestety kostki sztywne. Gdybyś chciała zobaczyć to daj znać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że nie ma dwóch lewych. ;) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden pies i tak dziwnie wygląda. A szkoda, bo łapki ślicznie dopracowane.

      Usuń
  9. Ojej tyle nieszczęścia na raz :(
    a taką ma śliczną główkę :)
    Trzymam kciuki za uznanie reklamacji :D

    OdpowiedzUsuń