Obserwatorzy

środa, 18 września 2019

DOM LALKI

         Niedawno pokazywałam Wam Pokój na poddaszu. Pani Smith po latach miała mieć swój kącik, gdzie wreszcie zamieszka z ojcem - Panem Wilsonem i młodszą siostrą Molly.  Ale tak się nie stało, bo...         Pani Smith otrzymała spadek! Czy Maggie zostanie bez służby? Pani Smith zdecydowała, że pracy u Maggie nie porzuci. Pan Wilson przejdzie na emeryturę, a Molly zajmie się ogrodem.
        Otóż spadkiem jest dom położony niedaleko Wichrowego Wzgórza.   


         Nic wielkiego, ot domek wiejski w stylu tyrolskim i w dodatku do remontu.



          Wypatrzyłam domek w meblowej części znajomej Graciarni. Domek jest z NRD, Albin Schönherr. Myślę, że z końca lat 60tych. Mebelki, które wcześniej kupiłam pochodziły prawdopodobnie z tego domku.





               Pracy będzie mnóstwo. O ile elewacja jest całkiem w porządku i niewiele trzeba pracy, o tyle wnętrze wymaga: wymiany tapet, podłóg, wstawienia brakującego okna, wymiany zasłon.



         A wreszcie trzeba go będzie umeblować, a mebelków nie starczy. Ale coś się wymyśli. Pomieszczenia będą cztery, bo dól zamierzam przegrodzić.  Jak widzicie będzie się działo...
Postaram się co jakiś czas zdać relację z postępów w remoncie. :)

27 komentarzy:

  1. Dom wspaniały!
    Z niecierpliwością będę oczekiwać efektu końcowego. Jestem bardzo ciekawa, jak go urzadzisz.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrój się w cierpliwość, bo to będzie dłuuuugo ;)

      Usuń
  2. Domek z potencjałem, coś wspaniałego.:) Bardzo jestem ciekawa kolejnych etapów prac. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie ten potencjał. Od kilku lat żałowałam, że straciłam okazję kupienia domku, potem drugą, ale mówią do trzech razy sztuka ;)

      Usuń
  3. Ależ będziesz miała pyszną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nieraz się przekonałam, że "co nagle to po diable". ;)

      Usuń
  5. Śliczny, już nie mogę się doczekać końca remontu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na razie odnowione są dwie skrzynki do kwiatów i dwa karnisze z zasłonami ;)

      Usuń
  6. Ależ wspaniałe znalezisko, umieram z ciekawości jak będzie wyglądać po remoncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z odwiedzin. Najpierw będą relacje e etapów, bo to długi proces. ;)

      Usuń
  7. Dom z duszą i wspomnieniami. Gratuluję znaleziska. Na pewno po odnowieniu będzie wyglądał wspaniale:) no i czekam na relacje z remontu, może się dokształcę.
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam dylemat. Ponieważ brakuje jednego okna. Mam ogromną chęć na okno wykuszowe, tylko nie wiem czy będzie pasować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Powodzenia! Jestem bardzo ciekawa jak będzie wygladal domek po zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że Pani Smith będzie zadowolona ;)

      Usuń
  9. Piękny domek:))z wielką przyjemnością będę obserwować jego odnawianie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda. Dziś zrobiłam podłogę na dole i oskrobałam ściany pod nowe tapety. Pozdrowionka :)

      Usuń
  10. Już widzę oczyma wyobraźni, jaki piękny będzie, jak go skończysz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się razem z Twoimi laluchnami ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetny. Już się nie mogę doczekać jak będzie wyglądał po renowacji. Też mi się marzy taki tylko wielkości barbiowatych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Una casa muy bonita y sencilla, seguro que disfrutas mucho con su renovación.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por visitar y agradable comentario. Bessos. :)

      Usuń
  14. Fantastyczny! Czekam na zdjęcia z postępów w pracach. :)

    OdpowiedzUsuń