Obserwatorzy

piątek, 4 czerwca 2021

KÓŁKO GRANIASTE

              Dziś druga część moich urodzinowych prezentów lalkowych. 

          Poznajcie Klarcię. Klara jest lalką edukacyjną. Dziecko może nauczyć się od niej kilkunastu zwrotów po angielsku.  Śpiewa też po polsku dwie dziecięce piosenki "Kółko graniaste" i "Pieski małe dwa". Lalka ma bardzo miły dziecięcy głos. 


            Zrobiona jest z winylu, ma miękkie długie włosy i zamykane oczka.


            Lalka ma 18 cali. Ma ładnie uszyte ubranko składające się z kapelusika ( niestety przyszpilonego plastikowymi zszywkami, które usunęłam), płaszczyka, sukienki, białych rajstop i czarnych wysokich bucików. Buty też wymieniłam, bo jakoś dziwnie nie pasowały do całości.


           Sukienka ma krótkie rękawy i ozdobną aplikację.


         Klara nie ma sygnatur, nie wiadomo, która firma wstydziła się ( niepotrzebnie) swojego dzieła. Przysłano ją w plastikowym woreczku, bez pudełka. Na stronie sprzedawcy zaznaczono jej imię - Klara.


          Lalka mówi i śpiewa za pomocą elektronicznej pozytywki na baterie umieszczonej w czyś przypominającym piszczek u starych lalek. Łatwo się wyjmuje do zmiany baterii. 

          Następny lalkowy prezent znów jest bardziej dla moich panien niż dla mnie ;) To sukienki dla lalek Famosa.




             Były tez prezenty nielalkowe. Kwiaty, słodycze, a prezent od M będzie przedstawiony osobno, jak ogarnę. :)

8 komentarzy:

  1. Prezenty jak najbardziej dla Ciebie:))))piękne są:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z tą lalką. Muszę p[przyznać ze ma bardzo ładną buzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzia to akurat jest mało w moim guście, ale nie spodziewałam się, że polubię jej gadanie ;)

      Usuń
  4. Ciekawa lalka. Już samo to, że mówi, jest dla mnie intrygujące. Famoski śliczne! A masz jakąś z ciemnymi włoskami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystkie famoski to blondyny, a Paola Reina ciemnowłose. A ja najbardziej kocham rude. ;) Lubię też lalki z wmoldowanymi włosami, zwłaszcza te starsze.

      Usuń
  5. Jest bardzo ładna i ma fajne ciuszki. A sukienki dla Famosek śliczne!

    OdpowiedzUsuń