Obserwatorzy

środa, 2 czerwca 2021

LUDZIE ZEJDŹCIE Z DROGI

     Bo Maijani jedzie ;)


           I właściwie, kto tu miał urodziny? Kto dostał prezenty? Bo ja tylko częściowo ;)

            Dziś przedstawię jedną część prezentów, które tak właściwie dostały moje lalki. Po pierwsze primo ;)

                                                       Buty


                                  Po drugie primo;) Rower.


          Rower pierwsza capnęła Maijani mtm, bo - "Właściwie dlaczego wszystko ma być dla Reginy?" Na co Regina -  "Dobrze, ale to ty jeździsz po zakupy".

         Rower ma koszyk, a nawet prawdziwą lampę , która świeci (teoretycznie, bo albo źle łączy albo trzeba wymienić  baterie), ma też zestaw "zakupów" i kask, tylko na Maijani nie pasuje ze względu chyba, na fryzurę. 

 

                     Wybrała się Maijani do sklepu po zakupy.

 


 


         Jedzie i jedzie, aż tu łańcuch spadł! Całe szczęście dla niej zreperować łańcuch, to pestka.


 

                                            I już po kłopocie.

 

                                    Wraca Maijani z zakupami.
 



                                           Wszystko kupiła



 

               Teraz może sobie pojeździć dla przyjemności.


 


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego:))myślę że z prezentów cieszysz się Ty i lalki:))))))))))rower fantastyczny:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Reniu za życzenia. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Tereniu.
    Buciki świetne, ich nigdy za dużo, ale rower genialny. I nie różowy. Co prawda, nie lubię niebieskości, ale miła to odmiana dla oka. A Mijani super wygląda, gdy na nim jedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Co do kolorów to "nielubienie" wiąże się u mnie z konkretnymi przedmiotami. Nie lubię różowych ubrań, wyjątek stroje małych dziewczynek. Lubie różowe kwiaty, zwłaszcza róże, goździki, piwonie. Nie lubię, czarnego, ale "mała czarna" jest przecież taka elegancka, czarne spodnie, czarne Mercedesy ;)A mój ulubiony kolor to zielony - szmaragdowy, miętowy, pistacjowy.

      Usuń
  3. Gratuluję prezentów, są super <3
    W tym roku nic nie dostałam :( jakby świat zapomniał o mnie :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi przykro. Dostałam sporo prezentów, zwłaszcza mój M mnie rozpieszczał. Dostałam lalkę, moc kwiatów i narzędzia do robienia miniatur. A i dzieci oraz szwagierka też pamiętali.

      Usuń
    2. Ewuś, a laurka z życzeniami ode mnie? Tego nie liczysz?
      Odebrałaś w ogóle maila?
      Tereniu, prezenty świetne! Fakt, lalki zyskały jakby trochę więcej (mowa o rowerze), ale radość lalek przekłada się i na naszą, nieprawdaż? :)))

      Usuń
    3. Masz Olu zupełną rację, cieszą mnie wszelkie lalkowe gadżety.

      Usuń
  4. Nie lubię rowerów innych niż lalkowe. Ten jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń