Obserwatorzy

środa, 29 września 2021

Z ZASKOCZENIA

         Patrzę sobie przez okno, a u pod bramę zajeżdża czarna fura. Kto to może być? Pani listonoszka? Kurczę pamiętam jak na początku lat 90tych listonosz na wsi jeździł motorynką.

          Paczka? Niczego nie zamawiałam. Patrzę na adres i wszystko jasne. Paczka - niespodzianka jest od Marzenki z bloga Dłubaniny lalkowe. 


 

          Pewnie ciekawi jesteście, czym mnie tym razem zaskoczyła Marzenka?  Oczywiście, że się zaraz pochwalę.

                Dla moich Paolek piękne komplety:  

                   sweterek+czapeczka+szaliczek+ buciki


                                         Dla Barbie i spółki





 

                           I jeszcze takie cudne koszyczki


                                  Oraz halloweenowe ozdoby


          Dziękuję pięknie Marzenko! Wspaniałą niespodziankę mi zrobiłaś. Tyle wspaniałości. Moje lalki będą nosić z dumą.

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się wszystko podoba i miło mi, że sprawiłam Ci radość. Miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wszystko. Oczywiście będzie post lalek w ubrankach. :)

      Usuń
  2. Bardzo miła niespodzianka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Marzenka często mi robi takie niespodzianki.Pozdrawiam Reniu serdecznie ♥

      Usuń
  3. Marzenka potrafi zaskakiwać. No i jest szybsza niż markety ze świątecznymi gadżetami ;-) Hop siup i zestaw na zimę jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już gdzieś marudziłam, że mi to nikt prezentów nie przysyła ;) Gratulacje! Wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń