Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2018

CHOĆ OPOWIEM CI BAJECZKĘ...

                      Dziś Światowy Dzień Postaci z Bajek.
          Większość moich bajkowych postaci już znacie. Pewnie się więc powtórzą. Na początek Jaś i Małgosia . Celuloidowe niemieckie laleczki etno. Jaś jest nakręcany, ale nie mam kluczyka.






         Dwa Czerwone Kapturki. Porcelanowy z lat chyba 80 tych i nasz  ze Spółdzielni Gromada. Oba już kiedyś były.





         A na deser Piaskowy Dziadek. Ten Czerwony, 30 cm, od Gotz z 1974, ten zielony, mniejszy, od Sonni z 1999.




                  A u Was jakie dziś będą bajki na dobranoc?

11 komentarzy:

  1. U mnie Królewna Śnieżka - to moja ulubiona już od dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzieciństwie bardzo lubiłam bajki, jedną z nich był Czarnoksiężnik z Krainy Oz. :)

      Usuń
  2. U mnie diseyowski misz-masz. :)
    U Ciebie wspaniałe, wyjątkowe lalki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disney najpierw kojarzył mi się z Myszką Miki, a dopiero później ze Śnieżką :)

      Usuń
  3. Świetny zbiór :) U mnie to raczej to co dzieci mają, bo ja bajkowych nie zbieram, ale pałętają się po domu jakieś kucy-ponki, Buzy Astrale, spidermany itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz, jak się bajki zmieniają. dawniej były krasnoludki, a teraz kucyki-pony. ;)

      Usuń
  4. Słodkie te Twoje bajkowe lalki, no ale najbardziej podobają mi się Piaskowe Dziadki!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nadal bajkowa posucha, bo takich lalek nie mam i raczej mieć nie będę. Z przyjemnością patrzę natomiast na lalkowe postaci na Twoim blogu. Piaskowe Dziadki skradły me serducho!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne postacie z bajek. :)

    OdpowiedzUsuń