Obserwatorzy

niedziela, 23 sierpnia 2020

HISTORIA JEDNEGO BUTA CD

        Tak to już jest, że czasami szybko  post następuje po poście , a czasem całymi tygodniami nic. Z różnych powodów. Ostatnio  brakowało mi zwyczajnie czasu. Niedawno dziewczyny wrzucały posty o butach i ja też obiecałam , że pokażę swoje. Zdjęcia leżały dwa tygodnie. Dziś dalsze losy butów - jedynek. Jest ich już całe pudełko po kapsułkach do prania. ;) Jakoś nie mam szczęścia do znajdowania do nich par.

                    Na początek takie zwykłe dla Barbie


        Teraz trochę starsze dla Barbie , Petry i Stefki. Najmniejszy do Pameli.

 

 

           Płaskie dla różnych lal, w tym dla Sindy zielony sandałek i czerwony tenisówek

 

                  Takie trochę fikuśne , dolny rząd na MH

 

                     Różne w tym przezroczyste, w prawym dolnym rogu od Sindy.

 

                Kozaczki, ten biały tak naprawdę jest niebieski


                      Młodzieżówka Skipper itp.


                    Butki na maluszki różnych rozmiarów. 

 

                      I na jakieś większe laleczki

 

                                      Na Bratz, Moxie itp. 

 

                         Męskie Action Man i Ken

 
 

Tyle męskich jedynek, a moje chłopy po części boso chodzą.

18 komentarzy:

  1. Ja tu widzę pilną potrzebę obuwniczego spotkania lalkowego: dopasowująco - wymiankowego :) Może te nieszczęsne jedynki dobiorą się choć częściowo w pary?
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się pewnie takie spotkanie, ale w mojej okolicy zamiast końca epidemii mamy różowy alert ;)

      Usuń
  2. Ojej tyle butów i to do tego pojedynczych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niestety jedynek przybywa, choć czasem udaje się zdobyć i pary, to o wiele rzadziej. :)

      Usuń
  3. Niezła kolekcja, wypada zapłakać po tych brakujących:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Dziękuję za odwiedziny i chęć przyłączenia się do opłakiwania zgub ;)

      Usuń
  4. Takie piękne buciki,szkoda że nie maja pary:(((Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale zawsze mam nadzieję. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę takiej ilości bucików, jest w czym wybierać, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należy mieć nadzieję, że kiedyś trafią się drugie do kompletu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd udało mi się sparować zaledwie kilka.

      Usuń
  7. Rzeczywiście, sporo tego, żal... Może uda się dobrać drugi bucik do pary od Kogoś z zaprzyjaźnionego bloga... Dobry pomysł z pokazaniem tego zbiorku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisała Selinka przydałby się lalkowy zlot wymiankowy.

      Usuń
    2. Zróżnicowana kolekcja. Może któreś z barbioszkowych szpileczek da się przemalować, żeby pasowały?
      Tasha

      Usuń
  8. Szkoda, że tyle butków nie ma pary.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja pojedynczych butków. Mam nadzieję, że uda się znaleźć dla wszystkich pary.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby się znalazły te do pary. :) Kilka wygląda niezwykle interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń