Obserwatorzy

piątek, 22 stycznia 2021

IDZIE LUTY, OBUJ BUTY

           Styczniowy mróz sprawił, że moje lalki cieplej się poubierały. Sorine choć Skandynawka, także ubrała płaszczyk, czapkę i ciepłe pończochy, ale nie miała bidulka butów.


            Smętnie spoglądała na koleżanki baraszkujące na śniegu. Zaczęłam więc grzebać w przydasiach, z czego by te butki zrobić i znalazłam. Podeszwy od butów chodzącej chińskiej lalki, którą dostałam na części. Plastikowe wytłoczki, na które były nałożone niemowlęce skarpetko - buciki. Kawałki sztucznego zamszu. I wyszło coś takiego.


              Teraz Sorine ma nowe butki zimowe. I luty może sobie przyjść.


                                 Jeszcze butki w zbliżeniu. 


         Buty to coś, czego najbardziej nie lubię robić.

              Za to lubię robić ciuszki z rękawiczek. Prezentuję sukienkę dla Diany.  To sukienka dla lalek z łatwo zdejmowaną głową, bo głowa przez otwór na szyję nie przejdzie.


 

22 komentarze:

  1. Śliczne buciki, pięknie zaopiekowałaś się Sorine. Sukienka też ładna, choć zakładanie kłopotliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście lepsza "krawcowa" może zrobić dekolt w sukience ;) Miło mi, ze buty Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Buty super. Sukienka też i ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Podeszwy po pięciu latach się przydały. Sukienka ze znalezionej rękawiczki, ale też lubię ten kolor :) .

      Usuń
  3. Zarówno buciki, jak też sukienka - śliczne :-) W tych bucikach z pewnością będzie lali ciepluteńko :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka zadowolona, a ja się cieszę, że buty się nie rozpadły. Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  4. Buty wyszły świetnie i pasują do stroju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie,, najbardziej o to chodziło, żeby wreszcie miała pasujące, bo w tych białych głupio wyglądała w płaszczu i czapce. :)

      Usuń
  5. Butki to prawdziwy majstersztyk! Są świetne i bardzo Sorine pasują.
    Sukienka również fajna i bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki lepiej wyglądają niż są solidne. To jest płaszczyk :) Pozdrawiam serdecznie. ♥

      Usuń
    2. Gapa ze mnie, chodziło Ci o niebieską Hi, hi.

      Usuń
  6. Sorine ma teraz buciki jak ta-lala! Spacer w zimie teraz jej nie straszny :)))
    Jak na Osobę, która nie lubi robić butów, te wyszły Ci obłędnie! Normalnie Buty-Marzenie! Sukieneczka z rękawiczki równie słodka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To płaszczyk. Choć ma takie dziwne rękawki. Buty nie są zbyt solidne, ale się nie rozpadły. Postaram się przy nich nie majstrować ;) Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
    2. Jaka ze mnie gapa, chodziło Ci o sukienkę z rękawiczki, a ja nie skojarzyłam. ;) :)

      Usuń
  7. I buty dopasowane do reszty:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne butki i świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra! Zazdroszczę weny, siły i motywacji, bo u mnie ostatnio z tym cieniutko :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siły nie mam, z weną różnie, a motywacja jedna - nie dać się. :)

      Usuń