Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

LE ROI EST MORT...




      Coś się kończy, aby coś mogło się zacząć. Pożegnaliśmy stary rok, witamy nowy 2018.
      Nie żebym robiła jakieś podsumowania zysków i strat, czy też postanowienia (nigdy się ich nie wypełnia, więc po co?).
      Zwyczajnie chcę przedstawić ostatnie zdobycze 2017 i dzisiejsze, już noworoczne.
      Ostatnimi zdobyczami minionego roku była ta urocza Krawalka, śliczny krótkowłosy rudzielec. Obdarzony niestety nie zielonymi, ale chabrowymi oczkami. 


      Miała też własne czerwone majtki z koronką, ale gumka całkiem sparciała i spadają, półhalkę z czegoś między tkaniną a papierem!?, podkolanówki i białe sandałki.  


       Dostała szorty od Inki, bluzeczkę Endo (zauważyłyście, że te dziwne bluzki na wszystkie lalki pasują?)i butki pod kolor bluzeczki, też jedna z ostatnich zdobyczy. W tym stroju wygląda jak futbolistka. Dostała na imię Iza.
      Ponadto były zdobycze butkowo ciuszkowe.

To te za małe


      Dzisiejszy dzień, który można uznać za pierwszy handlowy dzień Nowego Roku przyniósł miłe zdobycze.
      Pierwsza to Toddler Elsa od Disney (13 cali), 


chyba z pierwszej serii , która we właściwym czasie będzie prezentem dla pewnej miłej mi osóbki. Wpadła mi w łapki co prawda goła, za to w świetnym stanie, z nieco tylko potarganymi kudełkami. Niestety butki od Elzy, które zdobyłam są za małe, pewnie pochodzą od mniejszego egzemplarza Elzy. Trzeba będzie uszyć sukienkę i zdobyć pasujące obuwie.
      Druga, to wspaniały prezent dla Maggie. Piękny holenderski porcelanowy serwis.   


      Pani Smith jest bardzo dumna, że Maggie powierzyła jej pieczę nad tym cudem i serwis zostanie umieszczony w kuchni.
      Mogę więc powiedzieć, że lalkowo Nowy Rok zaczął się bardzo dobrze. A jak u Was?
      Nie wiem czy nadal chcecie bawić się w lalkowe święta. Na wszelki wypadek wkleiłam kartkę na 7 stycznia. W tym roku chciałabym ograniczyć liczbę świąt do jednego, góra dwóch w miesiącu. Co Wy na to?

35 komentarzy:

  1. Doskonały początek roku. :) Elsa ma bardzo ładną buzię, na pewno sprawi wiele radości tej miłej osóbce. :)
    U mnie też są skarby - Jolina baletnica i Jasmine z Disney Store. Jak tylko znajdę czas na ich odzianie, to pokażę u siebie. ;)
    Może by tak jednak 2 do 3 świąt? Bo jednak to super zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekała cierpliwie, tym bardziej, że w międzyczasie fajnie się ogląda świąteczne stroje , są cudne.
      Co do świąt, to zobaczymy, co inni powiedzą. :)

      Usuń
    2. Dziękuję. :) Oczywiście, poczekamy. Ja ta nieśmiało sugeruję, bo dopiero się zaczęłam wkręcać w tą zabawę. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ach właśnie, zapomniałam się nim pozachwycać z tego wszystkiego. Piękny! :)

      Usuń
  3. The dolls are lovely :-). The tableware is very beautiful! I need such a set for my dolls too, I hope to find one as beautiful as your set! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Cieszę się, że serwis Ci sie podobał. :)

      Usuń
  4. Zdobycze super. Serwis rewelacyjny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że wydłubywałam każdy element z jakiejś kuchennej ozdoby.

      Usuń
  5. Zawsze podziwiam Twoją pasję do zbierania lalek:))Twoje zdobycze są cudne a serwis naj....:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Elsa to super niespodzianka noworoczna! Jest nadzwyczaj śliczna pomimo potarganych włosków. Krawalka też jest urocza z tymi chabrowymi oczkami! Wszystkie nabytki świetne!
    Serwis ... ten mnie zachwycił do kwadratu!
    Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że serwis zrobi taką furorę. :)

      Usuń
  7. Krawalka piękna! Ciuszki od Endo uwielbiam- rozwiązały sporo przypadków lalkowej golizny :) Nie pogniewałabym się gdyby pojawiły sie nowe wzory i kolory, ale chyba lalki furory nie zrobiły :) Świeta lalkowe chętnie- może nawet zrobić stały kalendarz :) np w cyklu 4 letnim- na każdy tydzień danego miesiąca 1 temat realizowany co 4 lata- projekt dalekosiężny, ale sie nie znudzi a na rok wypadnie 12 tematów :) w zeszłym roku nie bardzo mi wyszły lalkowe posty ale w tym kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama przymierzałam się do lalki, ale jakoś do mnie nie przemawiała, za to ciuszki i owszem. Co do kalendarza trzeba sprawę przemyśleć, na razie styczeń będzie jak w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krawalka to lalka mojego dzieciństwa!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś taką? jestem ciekawa czy pamiętasz jak była ubrana.

      Usuń
  10. Endo jest nie zastąpione :)
    ale to serwis mnie zauroczył :D
    co zaś do kalendarza do chętnie się dostosuję :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Elza jest PRZEPIĘKNA!!!
    aż mnie skręca z zazdrości :)
    ale i Izunia miła dla oka :)
    serwis niewiarygodny - jak
    zawsze, gdy taki rozmiar niesie
    taką precyzję i wzornictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co do kalendarza - tak, 1-2 święta na
    miesiąc to aż nadto - wszak nie każdy
    Lalkolub ma czym się pochwalić w danej
    kategorii - jestem gotowa z góry klasnąć
    na każdą Twą propozycję, a co mi tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inko. Postaram się nie przekraczać dwóch świąt, a niektóre może skomasować, jak np. Dzień Kaliszanki, Dzień Polskiej Szmacianki w jeden Dzień Lalki Polskiej.

      Usuń
  13. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ! Wielu udanych łowów :) Niech dobra passa trwa ! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

      Usuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku Szara Sowo! Zazdroszczę tylu pięknych zdobyczy:) U mnie ostatnio brak czasu na lalkowe zakupy i zaczyna mi tego brakować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę więcej wolnego czasu w tym Nowym Roku!

      Usuń
  15. Szczęśliwego nowego roku :) Sama się w lalkowy kalendarz nie bawię, ale uwielbiam czytać Wasze wpisy "kalendarzowe" więc mam cichą nadzieję, że w tym roku też będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że się skusisz choć na jedno lalkowe święto. :)

      Usuń
  16. Takiego rudzielca dostałam "od Mikołaja" 32 lata w przedszkolu... Jakże ja ją kochałam! ^_^ Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Buziaki Sówko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego! To śliczna laleczka więc się nie dziwię. :)

      Usuń
  17. Prawdziwy zalew lalkowych wspanialosci <3 Moc zyczen na ten Nowy Rok <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kalendarza to ja z przyjemnoscia sie pobawie :) Tylko tak jak piszesz ze dwa max trzy swieta na miesiac :)

      Usuń
    2. Myślę, że dwa to akurat. Pierwsze już jutro. :)

      Usuń
  18. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń