Obserwatorzy

sobota, 17 grudnia 2016

KALENDARZ - TRZECIE CZYTANIE





         Prezentuję najnowszy kalendarz po konsultacjach. Możecie głosować lub zgłaszać jeszcze poprawki. Gotowy kalendarz ukaże się po Świętach, ale niestety nie znam się na grafice komputerowej. Każda z Was będzie mogła skopiować kalendarz, ale jak chce żeby był ładny to musi sama zrobić obróbkę.  Na początku nawet myślałam o zdjęciach do każdego miesiąca, ale nie jestem w stanie tego zrobić. Chyba, że któraś z Was by się tego podjęła.
         Myślę, że co miesiąc można by na bocznym pasku umieszczać kartkę z kalendarza, wtedy byśmy pamiętały o poszczególnych lalkowych świętach. Fajnie też by było przetłumaczyć nasz kalendarz na angielski, bo sporo osób z zagranicy do nas zagląda.


13 komentarzy:

  1. bardzo fajne :-) Mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się po dwunastokroć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ale to już wcześniej pisałam!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazji do świętowania nigdy za wiele! Moje lalki mają wreszcie swój dzień - bardzo dziękujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3

    Zdrowych i Pogodnych Swiat oraz szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 18 luty - pasuje :) Bomba :) 7 kwietnia mogłoby być świętem Ernesta, ale ... bez przesady :) Zdrowych wesołych świąt kochana Sówko!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :))) mam pytanie co do maja - co dokładnie oznacza lalka bebe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że już mamy cały kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kalendarz <3 Dwa swieta lalkowe mi umknely a tak chcialam post tematyczny zrobic eh...

    OdpowiedzUsuń