Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

PODRÓŻ DO KRAINY LILIPUTÓW




      Dziś Dzień Miniaturek w naszym kalendarzu lalkowym. Wobec tego tytuł bardzo adekwatny, bo wszystkie te rzeczy mógłby Guliwer w owej krainie zobaczyć. Zastanawiałam się długo, jakie miniaturki zaprezentować. Czy własnoręcznie zrobione? A może te zdobyte w różnych miejscach? Jakąś jedną kategorię wybrać? A może pokazać wszystko? Nie, wszystko się nie zmieści. I jak tu wybrnąć?
To może jedno zdjęcie moich wytworów i jedno zakupionych z poszczególnej kategorii? Wybaczcie, jeśli nie będę w tym zamyśle konsekwentna.  Pierwsze zdjęcie będzie prezentowało  miniatury fabryczne, drugie moje rękodzieło.

                                                                            Mebelki



                                                                              RTV



                                                                            Zegary

                                                                          Książki



                                                                         Torebki



                                                                              Buty



                                                                        Naczynia



                                                                        Owoce



                                                                              Wędliny


                                                                         Kwiaty


                                                                 I jeszcze kilka innych 

                                        
                                           Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć ☺




21 komentarzy:

  1. Tym się nie da zanudzić. Miniatury są piękne. Kocham je oglądać. Zauroczyły mnie bało-niebieskie tenisówki i szafka z wieszakami na przybory kuchenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie tenisówki powstały z wielkiej potrzeby bosonogiej płaskostopej. Nieźle się przy nich namęczyłam. Natomiast półeczkę z patyczków do lodów robi się szybko i przyjemnie. :)

      Usuń
  2. mnie jak zwykle jeszcze mało :)))
    fajnie oczyska tak napaść :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam spory problem, co wybrać, no i bałam się, że co za dużo to nie zdrowo. :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię oglądać wszystkie miniatury te około lalkowe
    są świetne ale jedyna wada to taka, że musza trochę zająć miejsca. Wiedziałam, że u Ciebie będzie ich dużo i takie
    cudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maz rację zajmują dużo miejsca i część musi leżeć w kartonie. Część już zmieniła właściciela. :)

      Usuń
  4. Tyle wspaniałych miniaturek, że aż nie wiem na czym się skupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No właśnie, jednym za dużo, drugim za mało, i bądź mądry i pisz wiersze ;)

      Usuń
  6. Zanudzić?Takimi cudami?To niemożliwe!!!Zachwycają mnie te robione przez Ciebie,bo ileż to serca i cierpliwości,nie mówiąc o zdolnościach,wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jaka świetna kolekcja miniaturek. Niektóre są tak realistyczne, że można się zapomnieć i pomyśleć, że to prawdziwe skarby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Mam nadzieję, że te, które wybrałam dla Ciebie, też zdobędą uznanie. :)

      Usuń
    2. Dziekuje, wczoraj odebralam i sa na prawde super. Mam nadzieje, ze uda mi sie niedlugo post wstawic z tymi cudenkami. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuje 😙

      Usuń
  8. Wszystkie miniaturki są piękne:))ale ja jestem pod wrażeniem wykonanych przez Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muy lindas miniaturas, siempre es un placer ver cosas bellas y más en mini. Feliz fin de semana,besos:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que te haya gustado. Que tenga un buen fin de semana. Abrazos.

      Usuń
  10. Wszystko to istne cuda! Nie mogę nimi nasycić oczu, takie są piękne!

    OdpowiedzUsuń