Obserwatorzy

wtorek, 30 maja 2017

MALUCHY RZĄDZĄ

     

       Z okazji Dnia Lalkowego Malucha chciałam Wam zaprezentować wszystkie moje maluchy. Okazało się jednak, że absolutnie na jedno zdjęcie się nie załapią. Sama nie wiem jak to się stało, no po prostu mnożą się w zastraszającym tempie. Są maluchy od Mattela, od Simby, od Zapf, od Bandai, i nie wiem od kogo jeszcze. Plus zwyczajnie Made in China albo NN. I całe to towarzystwo wzajemnej adoracji chciałoby mieć ten post dla siebie. Jak je pogodzić.
      Chyba w drodze losowania. Los uśmiechnął się do dwóch panienek od Mattela. 

 
      Heartie to chyba jakaś Chelsea. Ma na policzku dwa serduszka, stąd jej imię. Jest nieco większa od Kelly Club. Sukienkę ma chyba oryginalną .


      Druga to lemonhead , Niestety nie doszukałam się imienia i serii z 2003 r. Przybyła do mnie naga i bosa, co też nie ułatwia identyfikacji. Dostała butki od Kelly i naprędce uszyta czerwoną sukieneczkę, w której od razu chciała zdjęcie w bzach. Ponieważ dziewczę jest AA będzie mieć na imię Milka.
      Obie panienki postanowiły uczcić swoje święto wspaniałą zabawą. Otrzymały w prezencie kilka gier i spędziły przy stoliku lwią część popołudnia.

Piotruś
 
Planszówka
Domino
   
Memory
   Gry mamy dzięki stronie reklamowej ze starych kolorowanek. Są porządne, 
kartonowe i lakierowane. 

 

15 komentarzy:

  1. Zacnie maluszki uczciły Dzień Maluszka :):) Ja mam niestety przesunięcie w fazie i będziemy świętować po 1 czerwca :(:( , ale będziemy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. obie są słodkie - ale to Limonka
    wymiata! Kida może powiedzieć nt.
    Limonkowych Istotek więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie kwitł tak pięknie, ale już powoli przekwita.

      Usuń
  4. Maluchy mają bardzo fajne zabawki :)
    W Baśniowie jesteśmy w innej rzeczywistości i u nas też przesunięcie w czasie :/ ale będziemy nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Milce! Super te gry mają maluchy. Co to a strona z tymi starymi kolorowankami?
    Ja zaraz pokażę co maluchy w Niewielkim Wymiarze ostatnio porabiają:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajna okładka od kolorowanki, a na niej reklama. :)

      Usuń
  6. Obie ładne,ale Milka bardziej przyciąga mój wzrok.Sukienusię też ma śliczną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sukienka składa się z kawałka koronki i takiej ozdobnej gumki z falbanką. :)Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Ależ wesoły, przyjemny i wyjątkowy dzień wszystkich Maluchów :-)
    Twoje spędziły go - jak widać - znakomicie!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że spędziły go nie przed komputerem. :)

      Usuń
  8. Słodkie maluszki. I świetne te gry! :)

    OdpowiedzUsuń