Obserwatorzy

sobota, 20 stycznia 2018

SKUMBRIE W TOMACIE

"Skumbrie w tomacie, skumbrie w tomacie..."
Chcieliście zimy, no to ją macie!
"Skumbrie w tomacie, pstrąg."


       I chwytajcie (w obiektywie), bo kto wie, jak długo zagości.
I ja też szybciutko chwyciłam za aparat, ale jak zwykle słoneczko mi uciekło.

      Jeszcze nie bardzo wychodzę na dwór, bo ledwo po zapaleniu oskrzeli i jestem dosyć słaba. Niektóre zdjęcia trzeba było "podkolorować".


      Bohaterkami  dzisiejszego, zimowego postu są mała Sindy , gwiazdkowy prezent oraz moja Lisia. Małe drewniane saneczki są z odzysku. Były świąteczną ozdobą z przyklejonym na wierzchu stroikiem.
 

25 komentarzy:

  1. Świetna, zimowa sesja i śliczne laleczki.
    Życzę odzyskania sił po chorobie, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie laleczkom w zimowej scenerii:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowa sceneria chyba jeszcze trochę zostanie z nami. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  4. urocza parka harcująca w śniegu!
    rychłego powrotu do zdrowia, Sowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka :D
    a takiego śniegu to Wrocław może Ci pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż czegoś ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciągle mam problemy z zimowymi ciuszkami dla maleństw. :)Lisia żeby wyjść na sanki ograbiła krasnala(spodnie), Evi(kurteczkę) i Maggie (różowy lis).:)

      Usuń
  7. Na wyprzedaży kupiłam 3 sztuki saneczek, w tym jedne na prezent dla Lalkującej, ale co tam. Wzięłam Stacie, Shelly i ... w las. Niestety tamtego dnia śnieg był tak mokry, że sanki zapadły się w całości. Poszły, jak w bagno ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda nas nie rozpieszcza. Czasem trzeba się posłużyć fotoszopem. ;)

      Usuń
  8. Zdrowiej jak najszybciej! :)
    Sesja fajna, ale ja wcale za śniegiem nie tęskniłam. Skrobanie szyby w aucie to ewidentnie nie jest moje hobby. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skrobię szyb, bo mamy garaż ;) A wolę słońce i śnieg, od deszczu i chmur. No bo jak leje, to już żadnej sesji na dworze nie zrobisz. Dziś pierwszy dzień byłam w pracy. Pozdrowionka :)

      Usuń
  9. Słodkie lalunie i fajna zima. U nas też jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Duuuużo zdrowia w Nowym Roku :-*
    Lisia śliczna a saneczek wręcz zazdroszczę :)
    Podobno od czwartku ma być już +10 stopni, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym tygodniu też miało :)
      Dziękuję za życzenia, zdrówka nigdy dosyć.:)

      Usuń
    2. W Krakowie już jest +3, więc wszystko możliwe :)

      Usuń
  11. u nas właśnie wszystko się topi:((

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo zdrowia ;-) Laleczki śliczne świetne zdjęcia z sankami na śniegu ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodkie, zimowe zdjęcia :)))
    Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń