Obserwatorzy

poniedziałek, 7 sierpnia 2023

MARIE LOUISE

             Przedstawiam Wam Marie Louise. Piękna malutką celuloidkę od Petitcollin. 


        Ma zaledwie 13 cm, a 17 wraz w przybraniem głowy.


 Wspaniały strój ludowy reprezentuje Bretanię, miasteczko Pont-Aven.



         Strój jest w doskonałym stanie, bo laleczka trafiła do mnie w pudełku, trochę sfatygowanym i bez przykrywki, ale i tak osłoniło strój.

       Zdjęcia tła niestety nie pochodzą z Francji, ale nie miałam nic pod ręką.


 

10 komentarzy:

  1. Piękna jest:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka, super że pudełko ją uchroniło od zniszczenia. Pozdrawiam serdecznie Sówko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ma strój, śliczniutka jest! Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie - tło wygląda tam bardzo realistycznie i jak dla mnie wspaniale pasuje do 'klimatu' laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny nabytek! Takiej nie mam, ale moja Francuzka ma kreację że zdaje się podobnej tkaniny. Niestety zasmakowała molom.😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "ze" ale moja komórka przez rok nie nauczyła się tego słowa. Trzeba poprawiać po jej samowolnych poprawkach. 😉

      Usuń
  5. Wspaniała! Prezentuje się bardzo wytwornie.

    OdpowiedzUsuń
  6. 13cm to rzeczywiście malutka, nie widać tego po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń