Obserwatorzy

środa, 6 grudnia 2017

NAJMILSZY ŚWIĘTY




      Wszyscy będą się pewnie chwalić prezentami od św. Mikołaja. A ja zaprezentuję lalki i figurki tego ulubionego przez dzieci świętego.
      Nazbierało się ich w moim domu troszkę, bo figurki św. Mikołaja to fajne elementy świątecznych dekoracji. Zapraszam do oglądania. Niektóre już widzieliście, a niektóre są zupełnie nowe.




      A teraz dwie typowe lalki. Jedna porcelanowa, druga plastyk, a może celuloid, trudno powiedzieć.

      Jest jeszcze zawieszka na choinkę Dora 
 
      I klamerkowy Mikołajek z lat 90tych

      Na koniec Betty Boop, do jej stroju czapeczka Mikołaja pasuje idealnie. Laleczka jest malutka, ale bardzo starannie zrobiona.

      Mam nadzieję, że i Waszych domów Mikołaj dziś nie ominie, miłego świętowania!

25 komentarzy:

  1. Niezła gromadka Mikołajkowa w Twoim domu :D
    Tobie też życzę dużo prezentów od Św.Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem :)
      Jakoś tak nazbierało się tych Mikołajów, jeszcze Dziadka Mroza bym przygarnęła, najlepiej w parze ze Śnieżynką.

      Usuń
  2. Przy takiej kolekcji Mikołajków na prezenty możesz liczyć:))))))))ślicznie wyglądają Mikołaje z kluczami:))Pozdrawiam i również moc prezentów życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie również. Ani się człowiek nie obejrzy, a tu całe stado się zbiera. ;)

      Usuń
  3. Chciałbym piękny prezent dla Ciebie ;-). Masz piękny zbiór klauzule Santa. Betty Boop wygląda słodko jako Miss Mikołaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miły komentarz i także życzę pięknych prezentów od Mikołaja. :)

      Usuń
  4. Ja także życzę spełnionych prezentów Mikołajkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Ulu. I żeby Mikołaj powiększył nam "powierzchnię magazynową" na gromadzenie tych prezentów. ;)

      Usuń
  5. Ale świetne Mikołaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zbiór Mikołajków. I żaden prezentu nie przyniesie? Choć i ja się nie spodziewam, jednak człowiek trochę "za duży" już na Mikołaja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Una colección preciosa de Santa. Besos:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że Mikołaj przyniósł jakieś prezenty. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Sporo tego nazbierałaś. Miło popatrzeć 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołaj w każdej odsłonie powoduje u mnie uśmiech, więc mam teraz taki od ucha do ucha.
    Wymarzonych prezentów życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. :)
      Bardzo lubię Mikołaje pod każdą postacią, mam jeszcze sporo bombek Mikołajów. :)

      Usuń
  11. Tyle Mikołajów nazbierałaś! Cudne są wszystkie i wspaniale, miło się kojarzą! Tego klamerkowego kojarzę, jest bardzo sympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jaki to był szał, każde dziecko chciało mieć takie klamerkowe przypinki. Zwierzątka były chyba najpopularniejsze, ale były też laleczki, Mikołaje i inne postacie. Moja córka miała misia koalę i chyba coś jeszcze , ale nie pamiętam.

      Usuń
  12. Mikołajkowo dotarł do mnie wyczekiwany i wymarzony Clawd z Monster High. Bardzo długo na niego polowałam i Święty postanowił mnie nim obdarować ;) Ciekawy post z Mikołajkowymi figurkami. U mnie też by się nazbierało kilka takich ciekawostek, ale chyba każdy tak ma ;) Zostawiłam Ci w skrzynce bardzo zaległego maila. Pozdrawiam cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie się nieco Mikołajowi z worka wysypało. Odpowiedź już jest. :)

      Usuń
  13. Uwielbiałam Mikołaja w dzieciństwie, a i teraz moja miłość wobec niego nie osłabła ;-) Miły zwyczaj :-)

    OdpowiedzUsuń