Obserwatorzy

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

JUBILEUSZOWE GARDEN PARTY

            To już 8 lat jak jestem z Wami, niewiarygodne jak ten czas leci. Osiem lat temu Maggie zaprosiła Was na Wichrowe Wzgórze do Baszty Szarej Sowy. Ileż to lalek dotychczas przewinęło się przez magiczne okienko. Sama już nie potrafię spamiętać imion. Miało być po jednej lalce z każdego rodzaju i co? Każda ładna buzia rujnuje moje postanowienia. Niestety i na mnie przyszło, że niektóre lalki muszą zamieszkać w kartonie, niestety nie mieszczą się na półkach. 

                         Kilka ulubionych buziaków. 

 

 

 

                          Ukochane polskie celuloidki 

 

                                   I trochę nie polskich 


 Trudno pokazać wszystkie, a przecież  trzeba pokazać tę od której historia wzięła początek , czyli Maggie.

 

 

         To właściwie jej jubileusz.  Maggie postanowiła uczcić 8 rocznicę bloga przygotowując Garden Party, w swoim ogrodzie na wieży. Słyszeliście o jęczących stołach?  Maggie urządziła stół szwedzki i czeka wraz z domownikami na gości. Wszyscy jesteście zaproszeni.

 

 

29 komentarzy:

  1. Już lecę na to jubileuszowe przyjęcie :)
    z Życzeniami dla solenizantki I Szarej Sowy :D
    Duże uściski i dużo buziaków od ekipy Polrcelanowych Lal <3
    i następnych, następnych itd... takich wspaniałych lalkowych lat <3

    OdpowiedzUsuń
  2. stoły jęczały póki goście
    wszystkiego nie ofutrowały!
    kolejnych latek, o Maggie,
    jeszcze więcej - o Sówko ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeśli do tej gromadki chcesz z
    Askoką policzyć i Jaskiniowców -
    odezwijcie się do mnie na maila
    grazynkaa77@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko, mnie się Jaskiniowcy podobali, ale nie aż tak bardzo żeby je mieć. Postanowiłam mocno, żadnych nowych lalek, nastawiam się na stare polskie. No chyba, że się trafi jakaś przedwojenna, to może być i nie polska. :)

      Usuń
    2. rozumiem, jeśli jednak zmienisz zdanie -
      odezwij się, bo na razie Jaskiniowcy w
      Szydełeczkowie się zadekowali, ale co
      będzie dalej, któż to wie... ♥

      Usuń
  4. Dobrze, że jesteś :) Bardzo przyjemnie ogląda się tak róznorodne śliczne buzie Twoich lalek :) Chyba minimum połowa z nich to fantastyczne ciekawostki :D Gratuluję wytrwałości w blogowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi, że Ci się moje lalki podobają. :)

      Usuń
  5. Wspaniałe przyjęcie:))Pozdrawiam serdecznie i wiele lat wspaniałego blogowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sóweczko, GRATULUJĘ!!!
    Cieszę się, że jesteś z nami już tyle lat.
    Stół jest tak elegancko i suto zastawiony, że w mych chudych tygodniach (oby nie latach ;-)) chętnie wpadłabym do Was na wyżerkę ;-)))
    Ps. Mam dużo miniatur, ale Twoje biją mój dotychczasowy zbiór na łeb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. To nie wszystkie jedzonko, jakie Maggie bunkruje po kredensach i lodówkach, ale chciałam pokazać też serwis i sztućce no i alko ;) Jest jeszcze wybór ciast i tortów, ale nie miałam siły iść na strych i poszukać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. 100 lat, 100 lat :D Bardzo lubię oglądać Twoje zbiory, te lalkowe i te inne też :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak pomyślałam, że dużo jedzonka jeszcze nie zmieściło się na stole, ale też wiele razy pokazywałam. :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji tak cudnego jubileuszu!!!! Cała STREFA się cieszy, że przez tyle lat Maggie & Co nam towarzyszą i współistnieją! Kochamy Was wszystkich bardzo i cieszymy się, że jesteśmy Przyjaciółmi :)
    PS: Desant się opóźnił, przepraszam, sprawy rodzinne i brak czasu! Jak tylko paczkę nadam - zaraz Ci kochana dam znać! :) Ściskam bardzo mocno i gratuluję Ci jubileuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niby 8 lat to niezbyt długo, ale w blogosferze to jednak kawałek czasu. Czasem miałam chęć wszystko to rzucić, ale poznałam tyle sympatycznych osób, serdecznych i bezinteresownych, że zawsze było mi w końcu żal. Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  9. Gratulacje i najlepsze życzenia jeszcze wielu lat lalkowania! Czekam z ciekawością na każdy nowy wpis.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tasha, miło jest wiedzieć, że są jednak osoby, które tu regularnie zaglądają i sympatyzują ze mną. Pozdrowionka :)

      Usuń
  10. Gratuluję pięknej rocznicy, Tereniu. Uwielbiam tu zaglądać i czytać Twoje artykuły, no i oglądać te wszystkie cudne lalki.
    Garden party u Maggie wygląda na wspaniałe przyjęcie, więc już zawijam kiecę i lecę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle mam nadzieję, że moje zdrówko się poprawi i będę mogła Cię gościć u siebie na prawdę. Może jak minie fala upałów i skończą się kłopoty z oddychaniem. ( No i będę mogła trochę posprzątać chatę ;) )Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wspaniała rocznica, gratulacje! I kolejnych lat na blogu, bo to wspaniałe miejsce w sieci, które odwiedzam z wielką przyjemnością. :) Dużo radości z lalek, blogowania i wszystkich powiązanych tematów! :)
    Ależ impreza się rozkręca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Wyobrażałam sobie to zupełnie inaczej, ale cóż. Nie zawsze jest tak jak sobie wymarzyliśmy, trzeba się pogodzić z faktami i zrobić tyle, na ile aktualnie mam możliwości. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  12. Jejku Sowo, życzę Ci kolejnych rocznic, niesłabnącej pasji dla lalek i cierpliwości i wytrwałości w blogowaniu :) Cieszę się, że mogę podziwiać Twoje lalki, a tą boginią w kimonie to mnie wbiłaś w sofę. Dobrze, że akurat siedziałam, bo bym upadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz o Mei Lin (ta ostatnia) czy o Akiko - Krawalce. Miło mi, że Ci się podobała. Dziękuję za życzenia. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Sto lat Szara Sowo!
    Cieszę się, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szara Sówko kochana - życzę Ci wielu, wielu lat w Blogosferze, z nami i z lalkami! Przygotowałaś wspaniałe przyjęcie! Kusisz, aby wziąć udział w takiej wspaniałej, rocznicowej Uroczystości :)))
    Moc uścisków, Tereniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne! 100 lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń