Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

NA CAŁEJ POŁACI ŚNIEG




**Na naszą równinę - śnieg.
Na każdą mieścinę - śnieg.
Na tłoczek przed kinem
Na ładną dziewczynę - śnieg... śnieg.**

                                           ***

         Śnieg, śnieg i po śniegu. Czy dotrwa jeszcze do jutra? Dziś cały dzień było na plusie i śnieg zaczął się topić. Dobrze, że jeszcze zdążyłam zrobić kilka zdjęć na początku tygodnia.


         Piosenkę miesiąca prezentuje Wam mój długo ukrywany skarb.
Oto Elżbieta. Od Leonardo Collection. Ma 43 cm, piękne kasztanowe włosy i zielony świąteczny strój z białym futerkiem i srebrno-złotymi ozdobami. 


Miała też zielone pantofelki, ale uznałam, ze na zimę są raczej niepraktyczne i w serii zamianek otrzymała brązowe sznurowane kozaczki. Nie miała swojej czapeczki, czapka pochodzi od innej lalki.


         Elżbietę dostałam w prezencie od mojej córki. To chyba najładniejsza z moich lal.


         Kiedy popadał śnieg Elżbieta poczuła się Elżusią i zaprosiła koleżanki na zimowy spacer po ogrodzie.


         Towarzyszyły jej Nuka i Emilka.

         Nuka jak to Inuitka uwielbia śnieg.

         Emilka w zimowym ubranku również doceniła zalety śniegu.


         Na spacerze spotkały też Mikołaja.



         Lalki z żalem patrzyły dziś na topniejący śnieg i marzą o białych świętach, ale skoro Barbara była po lodzie...
         A może częste śpiewanie przeboju Starszych Panów zaczaruje zimową aurę i znów „na całej połaci (będzie) śnieg”!

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękna lalka :)
    A co do czarowania piosenką... Starsi Panowie mieli też niestety wersję "Na całej połaci deszcz"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziaduszek Mróz jest cudowny! Taki subtelny, że można się nim godzinami zachwycać. Inne lalki też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    śliczne i urocze zdjęcia ,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak o tym śniegu piszesz i tak ładnie lalki wyglądają w tym zimowym pejzażu :) A tymczasem u mnie za oknem chlapu chlapu i szaro-brudno (błe !!!).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się chyba udało zaczarować, bo po dniu odwilży znowu zaczął sypać śnieg i mamy -2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie laleczki są prześliczne. I jak sobie fajnie spacerują po śniegu. Zdjęcie Elżbiety z choinką jest super. Ale czy mi się wydaje czy na pierwszym zdjęciu jest kwitnąca róża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nawet zimą róże kwitną, bo wiedzą, że je kochamy.

      Usuń
  7. Elżbieta ma świetną czapę. :D

    OdpowiedzUsuń