Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2016

KABARET





         Fryzura Lizy Minnelii z filmu Kabaret nasunęła mi pomysł na  włosy dla mojej Petry Plasty. 


         Pamiętacie może jak wyglądały jej włosy? Nie dająca się niczym ogarnąć strzecha. 


         Dlatego jakiś czas temu pozbawiłam ją włosów z myślą o peruce. Niestety nie umiałam jej zrobić. Nie wychodziło mi i już. A w sobotę na targowisku udało mi się zdobyć siatkę z ciuszkami dla barbiowatych.  Były w niej oryginalne ciuszki od Barbie z lat 90tych  i chyba też od Sindy.
         Miedzy innymi coś takiego.


         I przyszła mi do głowy pewna myśl. A może spróbować floka? Co prawda nigdy nie robiłam, ale jak się nie uda to się najwyżej zmyje.
         Wyszło tak.

         Całości stroju dopełniły czarne pończochy i pożyczone buty.


         Niestety Petra jest emerytką i na fikanie nogami nie ma co liczyć, zwłaszcza, ze jedna jest złamana w kolanie.


         W siatce oprócz ciuszków była mała Trollinka, głowa od księcia Adama z 1991 r,  jedna narta i jeden kijek, buty narciarskie, oba + strój Winter sports Barbie z 1991 r., toczek, kilka szczotek do włosów i dwa pojedyncze buty, w tym jeden sandałek od Sindy. Czemu nie mogę nigdy trafić obu. Biedna Sindusia musi chodzić w kaloszach. Ale o ciuszkach napiszę następnym razem.

29 komentarzy:

  1. Nowe wcielenie lali jest bardzo fajne:) Obłowiłaś się! Jedna narta i jeden kijek powiadasz? To idealny osprzęt dla jednonogiego pirata:D
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł. Pirata niestety nie posiadam. Za to Akwamaryna zyskała trzy nowe ogonki. Będzie się mogła przebierać do woli.

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja!:) Flok dobry na wszystko:)A te czarne pończochy cudo! - wszystkie moje lalki zazdroszczą Twojej Petrze vel Lizie M.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że wcześniej się na floka nie odważyłam. Czarne pończochy uszyć nic trudnego, wystarczy kawałek czarnej elastycznej koronki. Ja miałam rękaw od bluzki.

      Usuń
    2. Na moje nóżki kiecka z koronki nie wystarczyłaby...też jej zazdroszczę tych ślicznych koronkowych pończoszek! ;)

      Usuń
    3. Oj ślicznie byś wyglądała w koronkowej kreacji. :)
      Miałam kiedyś prawdziwe kabaretki, ale nie przetrwały próby czasu.

      Usuń
  3. Pięknie sie prezentuje w tym kabaretowym wydaniu :) Ubranka i buty zawsze sie przydają, szkoda ze nie zawsze w parze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zauważyłam butka przy kupowaniu, przekopałabym cały karton, może by się znalazł drugi, bo siatka była rozerwana.
      Mnie się Petra też teraz podoba.

      Usuń
  4. Ostatnio moje panny też mają parcie na pończoszki a nie znajduję czasu na wykonanie takowych. Twojej Petry w nich nawet im nie pokazuję, bo bym nie miała spokoju! Jeśli uda mi się trafić na jakieś ubranka albo butki w SH, to też są zawsze nie do pary! Taki pech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaś chodzi o nową fryzurkę, to uważam, że jest idealna!

      Usuń
    2. Petra cieszy się z nowej fryzury. A uszycie pończoch zajmuje 10 minut, więc nie wykręcaj się brakiem czasu :)

      Usuń
  5. Liza M wyszła rewelacyjnie :) bardzo podobna do oryginału :) floki są suuuuper i jak widać ratują z dużym sukcesem nie jeden łysy łepek :))) Mnie się jeszcze nigdy nie trafiła siatka ciuszków :( chyba w złych miejscach bywam ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petra się cieszy z pochwał. Siateczkę z ciuszkami już trafiłam kilka razy w różnych miejscach. Teraz marzy mi się siateczka z butkami dla Sindy oczywiście do pary. :)

      Usuń
  6. Fajnie wyszła ta zmiana. Jako brunetka lalka rzeczywiście wygląda jak podobizna Lizy Minnelli. Czym robiłaś flok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudełki zrobiłam ze sztucznego futerka od kurtki. Było takie mięciutkie i błyszczące. Przykleiłam na Magika.

      Usuń
  7. Świetnie wyszło !!! Minelli też już tak nie fika nogami :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok emerytury. Miło mi, że Ci się podoba.

      Usuń
  8. Świetna fryzura i ciuchy! Petra wygląda jak prawdziwa gwiazda estrady.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petra się ucieszy z pochwał. No i wreszcie nie musi łysiny czapkami zakrywać.

      Usuń
  9. Nie przepadam za flokiem i zdecydowanie bym jej podarowala nowe wlosy ale najwazniejsze ze podoba sie tobie :) calosc bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dwa razy zaczynałam reroot i nie udało mi się skończyć.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Z pewnością wygląda lepiej niż łysa. Niestety ani rerootu ani peruki jakoś nie potrafię zrobić.

      Usuń
  11. Naprawdę świetnie wyszło. Od razu wygląda lepiej niż w tej blond szopie. Bardziej jej pasuje ciemny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleś wykreowała tę pannę. Z kołtuniastej zrobiła się zarąbista. Niezły ma ten nowy image ;) I super ciuszki dobrałaś. Razem fajnie to wyszło.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marille. Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  13. Bardzo fajnie wyszło, klasyczna Liza M.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już nie będzie straszyć łysiną.

      Usuń