Obserwatorzy

czwartek, 14 czerwca 2018

RUDA MAŃKA

         Od dawna marzyłam o Tidzie. Mimo dużej popularności, tych lalek w SH ich nie ma. U twórców rękodzieła ceny są  bardzo wysokie.
         Można sobie , co prawda, samemu uszyć. Wykrojów w Internecie nie brakuje, ale to wyższa szkoła szycia. Nie dla takiego partacza jak ja. Ale jak to mówią "usiądź na brzegu rzeki..."


        I ja nareszcie doczekałam się swojej Tildy. To część prezentu urodzinowo - dniomatkowego. 
       Dla mnie lalka jest tym cenniejsza, że własnoręcznie uszyta przez Ashokę, większość pewnie wie, że to moja synowa.
      Od płomiennych, w kolorze i kształcie, włosów otrzymała imię Ruda Mańka.


       Mańka jest długonogim rudzielcem o podwójnej naturze, jak zresztą wszystkie bliźnięta. Z jednej strony ognisty temperament i skłonność do romantycznych awantur, z drugiej marzycielskość i zamiłowanie do pisania poezji.
          To wspina się z narażeniem szmacianego żywota na kolczasty krzak róży. 


          To znowu przysiada zadumana na ławeczce w cieniu wyniosłych ostróżek.


          Raz pilnie obserwuje życie mrówek.


          A zaraz potem musi koniecznie zobaczyć kwiatki winogron.


        Oj niespokojny duch z tej mojej Mańki.


        Ale bardzo przyjazny, bo wszystkich Was serdecznie pozdrawia i ja oczywiście też. :)

 

24 komentarze:

  1. What a lovely gift from your daughter-in-law, I'm happy for you that you finally have the doll you wished for :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, intrygująca osobliwość lalkowa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo Mańki to zdecydowanie niespokojne dusze. Coś o tym wiem... ;)

    Lalka jest przepiękna, cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z niej cieszę, uwielbiam prezenty zrobione własnoręcznie. :)

      Usuń
  4. Piękny Maniutek wyszedł :) Gratulacje takiego fajnego prezentu i utalentowanej synowej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dziewczyna talent, to fakt. Szkoda, że ma tak mało czasu, aby móc go w pełni wykorzystać. :)

      Usuń
  5. Super prezent! Mańka cudna!
    Taka synowa to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  6. Maniusia jest przecudna i jakie ma wszechstronne zainteresowania! Fantastyczny prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. energiczna marzycielka to jest to!!!
    wspaniale dostać taki podarek prosto
    od serca - cieszę się razem z Tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Mańka ma cudowne, ogniste włosy. Kochaną masz synową.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiedziałam, że to Twoja synowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent :)
    Też jestem Bliźniakiem !!!!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, następny zwariowany Bliźniak. :) Pozdrowionka. :)

      Usuń
  11. Fajna ta ruda Mańka, panoszy się po całym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za miły komentarz. Zajrzałam do Ciebie, jest smakowicie :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  12. Śliczna Tilda :) Piękny prezent, widać że Cię synowa lubi ;) Własnoręcznie zrobiony prezent jest wart więcej niż złoto od jubilera :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przesłodka! Ogromnie mi się podobają te lalki, choć jestem zbieraczką baśkowatych. :)

    OdpowiedzUsuń