Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

ŚWIĘTY MIKOŁAJU LALKI JUŻ CZEKAJĄ

             Cała gromadka się zebrała, żeby powitać św. Mikołaja. Julka nawet pomagała robić dekoracje .


            Zauważyliście jaki Julka ma futrzany serdaczek? Spieszę donieść ekologom, że futerko jest prawdziwe 100% z najbardziej chronionego zwierza na świecie o przedziwnej nazwie Poliester. ;) Jest cieplutkie i mięciutkie :)


                                  Inne lale też się wystroiły.


          Agnieszka ma kurteczkę mikołajkową, w którą ledwie się zmieściła.


        Dziś przedstawię Wam maluszka, który u mnie mieszka od imienin. Słodki śpioszek dostał na imię Mika.


            Zobaczcie też domek Pani Smith w mikołajkowej szacie. U mnie za oknem buro i ponuro, a u Pani Smith spadł śnieg.


                                Trochę spamu, wybaczcie.


Byliście grzeczni? No to życzymy Wam mnóstwa prezentów.




 

34 komentarze:

  1. O jaka piękna mikołajkowa gromadka! A domek jaki cudnie mikołajkowy! Przepiękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A dziś udało mi się dostać dół do stroju , który ma Agnieszka :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Byłoby więcej, ale już nie miałam siły. :)

      Usuń
  3. Jak u Ciebie świątecznie... Wszystko przecudne, wspaniałą masz też pomocnicę.:) Domek Pani Smith jest rewelacyjny. U mnie Pani Mikołajowa sama, a dwa słodkie bobaski grzecznie śpią. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. W tym roku trochę mi sił zabrakło, żeby zrobić ładniejszy wystrój.

      Usuń
  4. Domek Pani Smith wygląda po prostu bajkowo, a i lalki powdziewały świątecznie uniformy. Nowy bobas Mika jest przecudny, taki uroczy. Oczywiście moją ulubienicą jest Mikołajka Barbie superstar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sukienkę ma od Mamy Heart Family, niestety nikogo z rodzinki nie posiadam, a sukienkę trafiłam przypadkiem w SH. :)

      Usuń
  5. Lalki bardzo eleganckie a śpioszek uroczy:))domek pięknie wygląda w zimowej szacie:))u nas jest troszkę śniegu i świeciło słońce,dzień był całkiem przyjemny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, że Ci się podoba. Zazdroszczę tego śniegu, ale mam nadzieję, że jak Baśka była po wodzie, to Boże Narodzenie będzie po lodzie. Ale zimy nie widać, za to hiacynty maja pąki. A dziś mamy silny wiatr. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. ... ale masz super gromadkę Mikołajkową <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lale, a Śpioszek przeuroczy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , nie przepadam za nowymi lalkami, ale ta jest urocza. :)

      Usuń
  8. Fajna gromadka Mikołajków i Mikołajek:) Miałam w dzieciństwie takiego Mikołaja z przyczepnymi łapkami. Zapomniałam o tym zupełnie, aż do teraz, gdy zobaczyłam go na domku pani Smith. Był wtedy prawdziwy szał na takie "przyczepki" - miśki i inne stworki. Dziękuję za odzyskane wspomnienie z dzieciństwa, właśnie tego szukam w świecie lalek:)
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tasha, że przypomniałam Ci dzieciństwo . :) U mnie w domu jest kilka takich "przyczepek", moja córka miała ich sporo, bo to był szał, a w dodatku niedrogie były. :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  9. Och, jak u Ciebie ślicznie, Mikołajkowo i radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Domek w zimowej szacie wygląda znakomicie, a święta coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mikołajki super, ale ja zachwycam się domkiem (seria ochów i achów w tle... xD).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieciaki wspaniale ubrane!
    Dom pani Smith również wygląda rewelacyjnie. Jak ja czekam na śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja właśnie nie byłam,
    dlatego sama sobie muszę
    prezentować laluchny :)

    OdpowiedzUsuń