Obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2020

WYJATKOWO DUMNA DUNKA

                 Tytuł zaczerpnęłam z piosenki J.Młynarskiego, śpiewanej prze J. Gajosa o miłosnych perypetiach w Skandynawii. A Dunki podobno są bardzo dumne ze swojej urody. Moja Sorine też chciałaby być bardzo dumna, ale z taką buzią trudno.



           Brak brwi i rzęs nie dodaje dziewczynie urody, bez względu na wiek.Dlatego Sorine zarządzała makijażu. 
 Znalazłam najpierw zdjęcie oryginalnego.



          
               Rzęsy pochodzą z Chińczyka i są dla człowieków, ale je troszkę przycięliśmy. Natomiast brwi zostały narysowane węgierską kredką z lat 60tych, świetnie rysującą na celuloidzie. Ponieważ pojedyncze kreski niezbyt  mi się podobały, podpatrzyłam brwi u mojej Agnieszki z PPMK. Troszkę też podkolorowałam usta. Oto jak wygląda teraz.


 Na koniec zdjęcie z Agnieszką, polską koleżanką, niewiele różnią się wzrostem.



 

15 komentarzy:

  1. Sorine jeszcze zyskała na urodzie po zabiegach kosmetycznych:) Nie wiem, czy odważyłabym się wkleić rzęsy takiej zabytkowej panience. Gratuluję pewnej ręki!
    Obie laleczki jakoś tak mi się kojarzą z miłymi cherubinkami.
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzęsy dla ludzi, klej jest zupełnie nieinwazyjny, można go przecież kleić na powieki. :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniała metamorfoza, jaka elegantka...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ o nią zadbałaś wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. subtelnie a jakże wyraziście!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zupełnie sie zmieniła po zrobieniu brwi i rzęs. :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam ogromny sentyment do lalek z celuloidu, szkoda, że ich mam tak mało. :)

      Usuń
  8. No, teraz jest rewelacyjnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa uroda. To są lalki-dzieci czy dorosłe? Nie umiem powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń