Obserwatorzy

niedziela, 15 sierpnia 2021

I WYMALOWAŁ WÓZEK DZIECIĘCY

        Wózek jeszcze nie wymalowany, a nawet nie naprawiony. Ale spoko będzie. Tylko trochę Tosię odchowam. Wózek znalazłam przy śmietniku. Pewnie niektórych stan przerazi.


 

        Wózek drewniany, a właściwiej z płyty meblowej, pilśniowej i drewna. Ale kółka są na szczęście wszystkie.

        Jak wyremontuję to oczywiście pokażę . To będzie trzeci wózek dla większych lalek.


Ten niebieski pochodzi z lat 80tych, PRL. Wózek mojej córki


 


                  Niemiecki, lata 80-90te. Kupiony na giełdzie.

Po za tym mam kilka malutkich wózeczków.


                   Polski lata 60-70te. PRL. Kupiony przez internet.

                   

                   Różowa spacerówka od jakiegoś klonika.


 


        Dwa wiklinowe różnej wielkości. Kupione w graciarni. Niestety kółka się nie kręcą.

 

Malutki plastikowy "kioskowiec" z PRLu. Naprawiane kółeczka.


 

 

        I ostatni, najmniejszy, od Sylwanianów. Kupiony na pchlim targu w Kwidzynie.

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, wygląd wózka nie zachęca do zabawy, ale jestem pewna, że po Twojej interwencji w jego stan, będzie lśnić.
    Wszystkie wózki masz świetne, jednak ten koronkowy niemiecki jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest efektowny, to prawda. Na przełomie lat 80/90tych w Niemczech kochali się w stylu retro. Te wózki i porcelanowe lalki raczej nie służyły do zabawy, tylko jako dekoracje. :)

      Usuń
  2. ooo spora kolekcja! Renowacje to frajda dla człowieka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że każda renowacja trochę mnie przeraża. :)

      Usuń
  3. U la la grubsza sprawa z wózkiem będzie, ale myślę, że jest do odnowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie to oszlifować, pomalować i przykręcić kółko. I oczywiście dorobić uchwyt czy jak to się nazywa. ;)

      Usuń
  4. Wózek jest świetny:)))na pewno zrobisz z niego perełkę:))fajna wózkowa kolekcja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te wózki. Najbardziej przypadły mi do gustu wiklinowe i ten niemiecki. Jest w czym wozić bobaski.
    Ciekawa jestem renowacji znalezionego wózeczka. Jak to się mówi - co dla jednego śmieciem, dla drugiego skarbem. ;) Powodzenia.

    PS O istnieniu bloga wiedziałam już dużo wcześniej, ale jakoś dopiero teraz tu zaglądam. Dodaję do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba ten koronkowy ^_^ Kocham koronki tak w ogóle :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wózeczki są prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z wózków to perełka i wiem, że pierwszy też taką będzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli szukacie wózka dla swojego dziecka ja polecam wózek dziecięcy 3w1 to świetny wózek w naprawdę atrakcyjnej cenie. Zerknijcie bo może tutaj znajdziecie ten idealny wózek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam ofert na fotelik dla dziecka do samochodu. Jeśli wiecie gdzie najlepiej kupować foteliki dla niemowląt to piszcie. Ja już widziałam kilka ciekawych ofert ale chcę też znać wasze zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli ktoś zastanawia się nad wyborem odpowiedniego wózka dla swojej pociechy, to producent wózków dziecięcych ma naprawdę sporo do zaoferowania w tym temacie - polecam sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny wózek. Akurat ostatnio przeglądałem oferty retro https://danex24.pl/330-retro. Muszę w końcu coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń