Obserwatorzy

niedziela, 19 września 2021

NA CHYBCIKA

        Muszę, bo się uduszę! Wreszcie i ja mam Liv! I w dodatku zielonooką :) Micha mi się śmieje.

       Dziś rano M zawiózł mnie na giełdę. Wdzięczna jestem bardzo, bo pojechał mimo silnego bólu w kolanie. 

                            I wygrzebałam w kartonie ją!


       Dodatkowym łupem były gumowe ubranka od Polly, spodnie i para butów oraz trzy pojedyncze. Szkoda, że nie było do nich pary, bo szpileczka i kozaczek piękne.


          Lalkę szybko ogarnęłam i przebrałam, bo była w za ciasnych ciuszkach.


         Liv od Spin Master  - Katie.  Następna lalka z chciej listy odhaczona ;)


 

10 komentarzy:

  1. Kochany M. :-) Cudowna laleczka :-) jakie to przyjemne spełniać swoje marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że udało Ci się ją zdobyć. Jest śliczna. Pozostałe łupy również świetne. Gratuluję udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się bardzo, bo właśnie ze wszystkich Liv, ją chciałam najbardziej. :)

      Usuń
  4. gratuluję- cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Livka jak marzenie i to na dodatek zielonooka! Miałaś farta również dzięki swojemu kochanemu M. :)))
    Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że chciałaś Livkę. Jakoś mi umknęło, a mogłam Ci dawno sprezentować. W każdym razie gratki!

    OdpowiedzUsuń