Obserwatorzy

czwartek, 28 maja 2015

LALA KORNELIA






         Tytuł zaczerpnęłam z jakiegoś opowiadania dla przedszkolaków. Lala zdaje się miała niezbyt przyjemny charakterek. Cóż trudno ciągle wymyślać tytuły postów będących cytatami lub tytułami. Jednak od początku takie było założenie (Maggie) i tego się trzymajmy.


         Moja Kornelia sporo się  naczekała na swoje 5 minut, bo jest prezentem gwiazdkowym. Jednak wziąwszy pod uwagę strój jest lalką letnią. Bo ma różową sukienkę bez rękawka.


         Kornelia zrobiona jest cała z winylu. Ma 30 cm. (powinna mieć 27)


         Na głowie ma sygnaturę  Götz 429 – 11


Jest to  lalka z serii Just like me. Niestety nie mogę dojść imienia. Mia nie ma grzywki, a Paula ma brązowe oczy. Znalazłam takie zdjęcie , ale to tylko kawałek pudełka, za to sukienka się zgadza. Zdjęcie jest z 2013 r.


Sukienka jest sygnowana  2 X Gotz i raz Harrods. Jeśli dobrze kombinuję jest to lalka z limitowanej serii dla Harrodsa.  Niestety nic ponad to nie udało mi się znaleźć. Kornelia ma też własne majteczki, tylko buty nie są oryginalne.
        

Moja Kornelia ma oczy szarozielone


 (Mia w opisie niebieskie). Mat też dziwne rzęsy, zobaczcie.

          

         Tak więc buty pożyczyłyśmy i Kornelia mogła udać się na zwiedzanie ogrodu.




34 komentarze:

  1. Gratuluję :) Lalka ma bardzo sympatyczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo nie odszczurzyłam jeszcze włosów.

      Usuń
  3. Bardzo urzekła mnie jej buźka, jest taka pełna uroku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzia jak u kilkulatki, takiej zupełnie zwyczajnej.

      Usuń
  4. Fajna jest, taka trochę jakby zawstydzona czy zaciekawiona z wyrazu buźki, ale ewidentnie też ucieszona z wycieczki na pole :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zwyczajna mała dziewczynka, nie ma w sobie nic księżniczkowatego i za to ją lubię.

      Usuń
  5. Bardzo ładna lala:). Moja Basia też ma jedną GOTZ, mają bardzo ładne gęste włosy:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne włosy i staranne wykonanie to wizytówka niemieckich lalek.

      Usuń
  6. Witaj Szara Sowo! Jestem u Ciebie pierwszy raz i sama nie wiem, jak to się stało, że nie trafiłam wcześniej... Nadrobię zaległości i bardzo chętnie przeczytam Twoje posty i obejrzę prezentowane lalki, których masz tak wiele, i takie piękne i rzadkie! Pozwolę sobie złożyć Ci również najserdeczniejsze życzenia z okazji Twojego Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Bardzo się cieszę z każdych odwiedzin i komentarzy. Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  7. Bardzo ładna laleczka. Mimo, że z niej taki smutasek. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest smutna, tylko taka poważna tzn. udaje.

      Usuń
  8. Piękna lala. Takie inne spojrzenie ma. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ciekawe oczka, zwłaszcza rzęsy.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No właśnie, wreszcie nie dzidziuś, ani modelka. Zwykła mała dziewczynka. To lubię.

      Usuń
  10. Bardzo milutka ,fajna dziewczynka.szkoda ze nie mam ogrodu w zasięgu ręki ,zdjęcia w plenerze są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham swój ogród, zawsze można znaleźć jakieś miejsce do zrobienia fajnego zdjęcia. Do obejrzenia ogrodu zapraszam
      http://szarasowa.blogspot.com/

      Usuń
  11. W końcu się doczekała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po długiej nieobecności witam Cię :)
    Lubię Twoje wpisy z taką masą informacji. Jestem pełna podziwu. Że już nie wspomnę o szczęściu do zdobywania kolejnych cudów (zresztą nie tylko lalkowych) ...
    A ogród masz piękny i niestety, ale niełatwo jest zastąpić czymś innym własny ogrodowy zakątek (to trochę insza inszość).
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znów jesteś. Mam nadzieję, że często będziesz odwiedzać moje blogi.

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoje lale i to z jaką pasją do tego podchodzisz - masz wspaniałą wiedzę na ich temat - Kornelia jest urocza - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Zawsze staram się czegoś dowiedzieć o lalce, która do mnie przybywa. Pozdrowionka.

      Usuń