Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2019

LAWINA

          Lawina lalkowych prezentów zalała Wichrowe Wzgórze. Ledwie się pochwaliłam prezentem od Inki, a tu dziś listonosz przytargał dwie następne przesyłki.
Ten karton lal ( miała być jedna) podarowała mi Ula  z bloga "Zatrzymać czas".


 
         Druga przesyłka była bardziej dla moich lalek niż dla mnie ;). Od Marzenki z "Dłubanin lalkowych" -  ciuszki dla Barbie  i wspaniały serwis dla Maggie .


         A skoro już się chwalę prezentami, to za prezent od mojego M kupiłam sobie dwie laluszki (na razie). Obie polskie z lat 70tych i 80tych.
Chłoptaś roboczo nazwany Mańkiem.



         I dziewuszka z Pomocy (golaska), prawie identyczna jak Lodzia.  Praktycznie różni je grzywka.


          Oczywiście wszystkie prezenty będą jeszcze bohaterami osobnych postów, ale nie umiałam się powstrzymać i czekać do ogarnięcia wszystkiego. :)

   Serdecznie Wam dziewczyny dziękuję.  ♥♥♥

27 komentarzy:

  1. Fajne prezenty :) A Mańka pamiętam, gdzieś u mojej mamy jest zdjęcie robione dawno temu, na którym takiego dzidziusia trzyma w objęciach moja dawno niewidziana koleżanka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w domu takiego Mańka nie było, więc go nie pamiętałam, ale na 100% jest krajowy dlatego ma u mnie swoją emeryturę. ;)

      Usuń
  2. Piękne prezenty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego <3
    i gratuluję prezentów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałych prezentów! Maniek to kolejna lalka z mojego dzieciństwa, która odeszła do Krainy Zaginionych Zabawek...o ile pamięć mnie nie myli miał ruchome dłonie, prawda? Budzi miłe wspomnienia.
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma ruchome nadgarstki. Fajnie, że budzi miłe wspomnienia :)

      Usuń
  5. Ale Ci się poszcześciło :) Ja jeszcze nie zdążyłam pochwalić się lalką z wymiany od Inki, ale na nią dopiero przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pochwalisz się wkrótce, bo ja uwielbiam oglądać :)

      Usuń
  6. wspaniałe podarki - pewnie,
    chwal się ile wlezie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko zrobiłyście mi tyle prezentów, że nie wiem jak dziękować. :)

      Usuń
  7. Och jakie cudowne prezenty i zdobycze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się wzbogaciłam w lalkowe byty. A Lucy, już bez skrzydełek, poszła do Maggie na herbatkę z serwisu od Marzenki. :)

      Usuń
  8. Maggie jest serwisem zachwycona i już zaprosiła psiapsiółki na herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że prezent ode mnie Ci się spodobał...
    Pudło z lalkami też musiało wzbudzić w Tobie wiele pozytywnych emocji...
    Mańka pamiętam z dzieciństwa. Miała go moja kuzynka i nazwała Arkiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękności! Super prezenty!
    Też tak mam, że muszę od razu pochwalić się nową lalką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na tym też polega nasze kolekcjonowanie, żeby się pochwalić i podzielić radością.

      Usuń
  11. Ileż radości! :) Piękne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko z powodu tych upałów ciężko mi idzie odszczurzanie i obszywanie.

      Usuń
  12. SUUUPER prezenty !!! :)
    Jak odróżniasz "Pomoc" od "Krawala" ??? Czy wszystkie podobne do Lodzi to "Pomocnice" ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale prezenty, podziwiam Cię za tak sprawną identyfikację

    OdpowiedzUsuń