Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2019

GOŚĆ W DOM

        


      Przy okazji Dnia Domków i Dioram Maggie zaprasza Was w gości.

          Dawno Was nie gościła i nie miała okazji chwalić się swoim salonem. A druga okazja to zaproszenie na herbatkę nowej dziewczyny Ralfa Camerona. Ralf bardzo ubolewał, że wszystkie moje barbiowate są za wysokie, a porcelanki zbyt sztywne.  I oto wreszcie znalazł swoją połówkę. To Lucy Angel Star, zwana potocznie Angelą. 



          Od razu zaiskrzyło i Angela została zaproszona najpierw do siedziby OT. Oczywiście Maggie zaraz także zaprosiła ją do siebie.





         W uroczym spotkaniu wzięła też udział niezawodna Pippa (siostra Charlesa), która znowu zjechała na wakacje na Wichrowe Wzgórze. 




              Maggie wyjęła swoja najlepszą porcelanę (dar Marzenki z bloga Dłubaniny lalkowe).




               Było ciasto, owoce, winko i kolorowe drinki. Paniom humor dopisywał. A opowieści płynęły rzeką.




           Wszystkie trzy bardzo się polubiły. Ale Magiie i Pippa, tak w skrytości ducha zazdroszczą Angeli. Nie, nie Ralfa, tylko artykułowanego ciałka. 




Przyznam, że gdybym dorwała takiej wielkości ciałko, przełożyłabym głowę Maggie natychmiast.  Niestety zdobycie Olivi-Mary na przeszczep byłoby chyba cudem. Toteż Pippa i Maggie pozostaną sztywniarami.




                Mimo to, panie bawiły się wspaniale i planują często powtarzać takie spotkania.


P.S. Zawsze się spóźniam, a dzisiaj się pospieszyłam i  to o dwa dni. Chyba mi wybaczycie. :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe spotkanie i bardzo udana sesja. Domek jak marzenie, sama w takim bym chętnie zamieszkała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Domek na razie wciąż ten sam, ale marzy mi się kiedyś prawdziwy. :)

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczna sesja. Widać, że dziewczyny dobrze się bawiły :) Miniaturki przecudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe spotkanie a domek cudny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny urządziły sobie angielską herbatkę wzbogaconą co nieco. ;)

      Usuń
  5. To się porcelankom zamarzyły ruchome ciałka :D
    Piękny mają salon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta suknia Angeli praktycznie zasłania jej artykulację, ale jak porcelanki zobaczyły, że osóbka ich wzrostu może mieć możliwości ruchowe, to aż je zatkało. ;)

      Usuń
  6. wspaniałe przyjęcie! Angela wciąż
    z ekranu do mnie śpiewa i nuci i
    oczkami bajeruje, aż będę musiała
    poszukać i ja sobie takiej anielicy :)

    fajnie, że Twoje porcelanki mają zgięte
    łapki - niechaj to doceniają, bo większość
    ich kuzyneczek są jak wkłąd do trumny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przyjęciu u Maggie Angela zdjęła wieczorową toaletę i przebrała się w wygodne jeansy i bluzkę. Co prawda chodzi boso, bo jeszcze nie dopasowałam jej butów. Ale teraz widać jej artykulację w pełni. To porcelanki jeszcze bardziej zazdroszczą. A ja nie mogłam znieść jej zółtych oczu i przemalowałam na zielono :)

      Usuń
    2. WOW! pragnę domowego looku - poookaż jeansową Angelę!!!

      Usuń
  7. Salon Maggie jak zawsze pięknie się prezentuje.
    Spotkanie udane, dziewczynom humory dopisały. I tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wnętrze. Z przyjemnością obejrzałam całą sesję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma jak babskie pogaduszki. :)

    OdpowiedzUsuń