Obserwatorzy

środa, 8 czerwca 2022

NIE DLA MNIE

           Chcę się Wam pochwalić łupem z giełdy w Pruszczu. Większość łupu niestety nie dla mnie. Bo barbiochy jak zwykle trafiają do Metki. No chyba, że już którąś ma. Tym razem za całe 10 PLN, kupiłam pięć lalek. , oczywiście w stanie nieświeżym ;)


             Za to odziane, a nawet obute, nie zawsze we własne stroje. Włosy jak widzicie skołtunione, a u trzeciej panny klejglut taki, że musiałam użyć rozpuszczalnika benzynowego.


                Dzięki niezawodnym znawczyniom z fb grupy i własnej dociekliwości (paczaj internet) udało mi się zidentyfikować panny. Ale najpierw oprałam, umyłam i spróbowałam odziać.     Wyszła wcale ładna gromadka.


             A nawet jedna Barbie i Kelly miały swoje suknie.


             Pierwsza panna to Barbie Różowa Księżniczka.


            Druga Barbie Glitter Hair (buty nie są oryginalne)


                               Trzecia Kopciuszek Disney - Simba


              Czwarta to Barbie Pielęgniarka, trochę jej zmieniłam fryzurę, to ona miała ten niesamowity klejglut. 


                       I na koniec Kelly - Island Princess, ma swoją sukienkę i buty. Brak korony i czego najbardziej żałuję słonia.


                  Z całej piątki, dla mnie pewnie będzie Kelly. Przywabię ją takim słoniem.



 

19 komentarzy:

  1. Po zabiegach lalki zupełnie inne:))fajna gromadka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że wszystko jak czyste i ogarnięte lepiej wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Fajne łupy :) Czy ta grupa na fb jest ogólnodostępna? Choć sama nie zbieram lalek, to bardzo interesujące jest odkrywanie z jakiego okresu pochodzi dana zabawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka grup, do większości trzeba mieć zaproszenie.

      Usuń
  3. Wspaniałe zdobycze, gratuluję! To zawsze tak cieszy , kiedy uda się coś 'upolować'!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardziej fascynujące niż kupowanie lalek w sklepie.

      Usuń
    2. Oj tak,zdecydowanie! Bo to nie są takie zwykłe zakupy ,nigdy nie wiesz co się trafi i emocje są też zupełnie inne!

      Usuń
  4. Cudnie wyglądają po zabiegach pielęgnacyjnych. Gratuluję udanego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem uda się zdobyć fajną lalkę, która tylko jest brudna i potargana. Uwielbiam robotę przy odszczurzaniu, bo szybko widać efekty. No i te porównania przed i po. Najpierw kocmołuch, a potem ciekawy egzemplarz. :)

      Usuń
  5. O! Cudownie, że Kelly dostanie słonia! Moja dostała nową tożsamość. Nie jest już księżniczką ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja mam braki w ubrankach dla takich maluszków. :)

      Usuń
  6. Na pewno się jej spodoba ten słoń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slon i mnie by przywolal🐘🐘🐘

    OdpowiedzUsuń