Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

DO PRZERWY 0:1




         Znów lalkowa posucha. Nic atrakcyjnego nie przytargałam ostatnio do domu.
Na posta załapały się więc dwie figurki, bo lalkami trudno je nazwać. Od dawna marzyła mi się Kapusta, ale nie chciałam za dużej, no i niezbyt lubię te nadziane (interaktywne) . Przypadkiem zauważyłam niewielką figurkę Kapusty –piłkarki. 


W całej figurce tylko jedna rączka jest ruchoma i zakres ruchów bardzo ograniczony. 

Kapustka jest wyprodukowana dla Burger King’a przez MFG w Chinach w 2012 r. 

Miała nieco obdrapany nos, ale podmalowałam.



         Druga figurka jest od Disney’a. Przedstawia Wietnamkę. Nic więcej o figurce nie wiem niestety.

Dzięki Wam dowiedziałam się, że to Shanti z Księgi Dżungli, a ten Vietnam to pewnie miejsce produkcji figurki.

6 komentarzy:

  1. Ta pierwsza jest przesympatyczna:) Aczkolwiek druga też jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapusta będzie mi się teraz kojarzyć z meczem .

      Usuń
  2. Było mówić o kapuście, pełno na giełdzie za grosze mieli a jedną ma Melman aczkolwiek nie wiem czy się rozstanie:)
    Druga to nie wietnamka tylko hinduska towarzyszka Mowgliego z Księgi Dżungli ale nie pamiętam jak się nazywała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to Shanti, nie miałam pojęcia, bo nie oglądałam filmu.

      Usuń
  3. Właśnie miałam pisać, że ta druga laleczka to postać z Księgi Dżungli :)
    A Kapusta przesłodka! :)

    OdpowiedzUsuń